 |
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
oja en mijn opstelling tegen duitsland:
------------- vd sar ----------------
---Bosvelt, Stam, Heitinga, Zenden---
---v/d meyde, cocu, davids, robben---
----------------- van der vaart -----
---------- Van nistelrooij ----------
Misschien zou ik zenden eruit gooien en cocu daar neerzetten, om dan met sneijder nog wat meer druk te zetten, maar dit is mijn eerste keus. Lekker aanvallend spelen met 2 opkomende backs. Heitinga op Ballack en Stam op Punani.
|
|
Jun-09-2004 17:13
|
|
|
 |
 |
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
|
|
|
Hopelijk krijgen we dit EK weer de nodige hoogstandjes te zien. Uiteraard verwacht ik veel van Frankrijk, maar ook van Ibrahimovic, Robben, Totti, v.d. Vaart en Nedved hoop ik mooie dingen te zien!
Jammer genoeg zijn spelers als Shevchenko, Giggs, Litmanen, Keane, Solskjaer, en Chivu niet te zien (maar ja, moet je maar niet in zo'n land worden geboren ) Over 2 dagen de aftrap...
|
|
Jun-10-2004 13:38
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:30.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|