הייתי בכל אחד מארבעת הימים חבל שנזכרתי לבדוק בפורום רק עכשיו.. ראיתי אתמול את נמרוד ד"א ...
___________________ Never again.
בקיצר לדעתי היה מעפן ומחריד ביותר. לא נהנתי! ומה לא למדו אותכם שהייתם קטנים שזה לא נאה להסתכל לאחרים בצלחת חחחחחחח...
___________________ NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!! SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
quote:Originally posted by DjChook חבל שנזכרתי לבדוק בפורום רק עכשיו.. וואלה נזכרת שאתה מוד בכל מקרה ברוך השב עלינו אחריי גלות ארוכה בצבא
___________________ vandict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA