Registered: Apr 2001
Ik heb nu geen zin om ze in te scannen. Misschien later
Sep-08-2001 13:30
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Hier een heel gare foto:
zie hier mij met vriendin, ik denk zo een jaar geleden ofzo, ik was bezopen, zij ook.
Ze was mn eerste echte vriendin, maar een week nadat die foto is gemaakt maakte ze het uit, omdat ze niet meer verliefd was zei ze.
Pas een maand daarna kwam ik er zelf achter dat ze het uit maakte voor een andere gozer en dat ze ookal met hem was vreemdgegaan toen ze het nog met mij had.
Ik heb van haar geleerd dat vrouwen soms echt niet te vertrouwen zijn.. Bedankt ex!
dan heb ik hier nog een sma (als de link het doet)
dus Glanis, pm als je haar nr wil! Tis nooit ECHT wat geworden met haar maar ze was toch erg goed in bed
Oja, Henk!
Weet je zeker dat die smina op die foto van jou uit Hoofddorp komt?
Want ik zweer je dat ik bij haar heb bezorgd, tis in de buurt van Hoofddorp; Leimuiden. Wie weet. Ik ben altijd erg goed in het onthouden van gezichten. Als het zo is dan heb ik ook zo haar adres weer voor je (of voor iemand anders?:rolleyes
MXLS!
wtf lijkt wel beetje op die alliyanne.. lol..vaag..wel leuk..
Dusssss ctrl+n... ctrl+c op link ctrl+v in t nieuwe windowtje :P
En wie is Alliyanne?
Nou iig bedankt voor dat je de mensen tips geeft om m alsnog te kunnen viewen.
Bij wat voor gratis servers kan ik wel goed plaatjes uppen en die linken naar sites zoals deze?
En oja, Henk: ik bedoelde gewoon die meid op die party-report foto, maar het zal dus wel een enorme look-a-like zijn die ik heb gezien.
Hij regelt maar een end weg hoor. Es kijken of het m lukt!!
GReeTZ
Sep-09-2001 22:19
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Little Theseus
En wie is Alliyanne?
Nou iig bedankt voor dat je de mensen tips geeft om m alsnog te kunnen viewen.
Bij wat voor gratis servers kan ik wel goed plaatjes uppen en die linken naar sites zoals deze?
En oja, Henk: ik bedoelde gewoon die meid op die party-report foto, maar het zal dus wel een enorme look-a-like zijn die ik heb gezien.
whaha ja je moet voortan wel ff wat duidelijker weze.. deejze party was in nijkerkerveen .. maar t zou heel goed kunne dat ze ook in de challenge komt.. vink er wel een meidje voor haar naam weet ik allang niet meer.. ik was al blij dat k geen klappe kreeg
Ow ja binnekort ga k nog es terug naar challenge heb met nog wat amsterdamse meide afgesproken van vakantie sexay!
Alliyanne is een heel mooi meidje maar die ook heel erg verlegen is.. Zei lijkt er iig op
en np voor de tips
OW ja.. gratis servers.. die je van je eige provider krijgt.. of die van homestead of homestad.. daar host ik die van mij ook
die links zijn dood, stuur ze vanavond maar via MSN wannthuuhh na al die grote verhalen van jouw wil ik wel eens weten hoe die muts er uit ziert whehehe
Henkie, heb trouwens weer een projectje lopen meer details volgende week zondag middag whehehe.....als ik er dan wel ben he :-)
LATOX
Last edited by New Wave on Sep-10-2001 at 13:57
Sep-10-2001 13:51
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
whaha.. hoe heet t projectje?
Ik heb er 1 lope.. "project comeback"
en die ik ga opstarten is "project hvdd"
Ow enneh links doen t nog man aappie..
ctrl+n.. link kopiere... link plakke in new schermpje.. is wel leuk meidje..
~adios~ ik gaat voor mobieltje kijke.. in de stad.. en daarna bestellen op t internet hehe..
www.telecom.nu goeie site.. samsung double screen shit heb je met rlxt abotje voor 3 a 400