|
| quote: | אוקי כמה דברים, הורדתי אץ הסט של ארמין מהתכנית הזאת... אז ככה למי שיש את ההקלטה מהרדיו (לא יודע אם יש הקלטה אחרת...) אז ככה, שומעים את הטראק, אבל רק ממש ממש בסוף שומעים אותו נכנס, זה דבר ראשון וזה קצת ביעס אותי... דבר שני זה לא ה
xetro's saint mix
זה ה
original mix
וזה לפי הסאונד שעולה ויורד עם הקאט אוף שלא קיים בסיינט מיקס וזהו... קיצר מישהו עשה איזה מיסלייבל... לא נורא... |
א. באמת ניגנו אותך ממש לקראת הסוף אבל לא נורא.
ב. השם של הקטע מופיע ככה באתר של ארמין או בפורום ?
|