Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un CD qui vaut de l'or ?
Pages (52): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
mdr ou comment partir d'une idée simple pour en arriver à une usine à gaz, dans 5 pages on en est à 1 cd uplifting 1 cd hard, 1 cd prog, 1 cd club, 1 cd nrg et 1 cd compo perso...

Old Post Jun-06-2004 21:57  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Bon bah la nuit porte conseil

Donc en morceau trance : Fire & Ice - Souvenir de Chine
En prog : Perpetous Dreamer - The sound of goodbye

Old Post Jun-07-2004 05:53  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

bravo, bonne idée andy pour cette compile
Un titre pour moi ca serait Orange Theme de Cygnus X mais je crois que quelqu'un est dejà dessus

Old Post Jun-07-2004 06:39  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Un titre prog et un titre trance chacun? Mauvaise idée. Si nous sommes 20 a donner des tracks, vous voyez vraiment 20 tracks tenir dans 80 minutes.

Et comme dit D&B, ca devient usine a gaz avec un cd fruits & legumes...

Old Post Jun-07-2004 06:44  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Dur dur de trouver 1 et Unique titre !!!
donc pour ma part j'opte pour :

DJ Tiësto - A Tear In The Open

Old Post Jun-07-2004 06:48  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by oxy
En prog : Perpetous Dreamer - The sound of goodbye

Old Post Jun-07-2004 06:55  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P

c ce que je me suis dis aussi.lol

Et pis faire un cd de prod ta-fr, franchement...bof.

C clair que la l'usine à gaz évolue a grande vitesse, y a déjà la fumée bien noire qui fume de partout...

Déjà, posons-nous les bonnes questions.
Mais quelles st les bonnes questions ???mmhhh, pas facile d'y répondre

-à qui serait destiné le CD ?
-quel est le but du(des) cd ?faire découvrir la trance, c que pour nous ?...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-07-2004 07:03  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Pour l'histoire du nombres de CD, on clarifira ça lorsque tout le monde aura donné sa Track, à partir de la on dispatchera...
destiné => au Fans de bonne music
le but => je pense tout d'habors pour le Fun

Old Post Jun-07-2004 07:14  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:

Ah merde, je pensais pourtant

Old Post Jun-07-2004 07:28  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:

quote:
Originally posted by oxy
Ah merde, je pensais pourtant

T'avais pas tout à fait tort. En fait ça dépend de quelle version tu écoutes

Sinon pas mal comme idée, mais c'est vrai que faudrait sans doute se limiter au départ à 1 (voir 2) CD uniquement, même si évidemment ça va pas être évident :
- de mettre toutes les tracks citées dessus ;
- de choisir "LA" track à mettre dans cette compil.

En fait ça pourrait ne se faire qu'à qui mieux mieux.

Sinon ma track : Lost Tribe - Gamemaster 2003
Voilà

Old Post Jun-07-2004 07:50  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

je viens de voir le topic maintenant donc desolé d'etre en retard (j'ai pas internet dans mon appart donc vous comprendrez)

sinon, comme bcp de monde l'a dit, super idée qui j'espere pourra aboutir cette fois ci!

pour moi, j'ai vraiment 2 tracks qui sortent du lot:
-- james holden - nothing (93 returning mix)
-- Rio Klein - frealess (original version)

mais sinon c'est vrai que c'est dur a faire un choix car bcp me font vibrer autant les unes que les autres comme "envio - love poison" ou bien encore "andain - summer calling". Enfin, la vie est faite de choix souvent difficile a prendre...

Old Post Jun-07-2004 08:03  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dragonash
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

J'opte pour "The beauty of silence" ou "We know what you did" de Svenson & Gielen, choisissez celui que vous préférez des deux

Excellente idée cette compil

Johan Gielen- Live @ Trance Energy 2002 & 2004
Talla 2XLC - The past and the present
Dj Snowman - Skydiver
Lady Dana - Cocaine
Cosmic Gate - Human Beings
Kai Tracid - Liquid Skies

Old Post Jun-07-2004 08:17  France
Click Here to See the Profile for dragonash Click here to Send dragonash a Private Message Visit dragonash's homepage! Add dragonash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un CD qui vaut de l'or ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (52): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ID track from end of ordinary world [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "Secret" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:45.

Forum Rules: