|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
DHT (Da Boy Tommy) nemen die manier van muziek maken anno 2004 heel serieus, gewoon erg. |
DHT is niet Da Boy Tommy. dht = dj Malone & dj Bass.
maar idd ze maken allemaal crapmuziek.
mijn opinie:
*oude hardcore: zalig!
tracks zoals Bioforce vs Mike Oh Man - Open Your Mind, Aacheron - The gemini of Revolution Team - Let's hit the boomstick speel ik nu nog. De tracks klonken toen tenminste nog vol en lekker analoog. En de chipmunks kwamen toen nog niet elke plaat inzingen.
*gabber: al dat gestuiter was/is niks voor mij. tuut tuut poing poing zip zip.
*nieuwe hardcore: dood
Slechts 1 track op een hele cd is nog de moeite waard om beluisterd te worden. Te schelle tonen, teveel dezelfde samples en een track met enkel bass met distortion op... hmmm bah.
*hardstyle: had nooit mogen ontstaan
Dit is gewoonweg slechte hardcore maar dan op een trager tempo. omg. Al die Tuning Beats toestanden, daar krijg ik stenen kloten van. Het is dan gelukkig een rage en zal ook niet lang duren. *fingers crossed*
De domste deuntjes worden op een simpel 4x4 beatje gezet met een offbeat bass die heel de track hetzelfde blijft. Van builds en breaks is weinig te merken.
geef mij maar lekkere hardtrance!
Met een groot gevoel van ruimte, techy percussie en stabs. Lekkere melodiën die niet continu met de supersaw zijn gemaakt. Ook die vettige TB-303 riffjes vind ik nog steeds leuk. Ik bedoel als ondersteuning voor de rest van de track, niet als lead zoals in die phat bass crap van warp brothers. Lekker: Sam Sharp, Jay K Walker, Marcos, etc...
___________________
KNEFETPROGAMER
REVERZETECHMUSIC
|