Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj's @ Beta-party
Hoe beslissen we wie er mag draaien?
You do not have permission to vote on this poll.
Een demo-systeem met jury die niet gaat spelen 14 56.00%
Iedereen mag spelen, al komen er misschien ruzies 7 28.00%
Andere (specifieer) 4 16.00%
Total: 25 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

ik geef freezel gelijk.
er moeten toppers aan bod komen, maar ook de newbies moeten een kansje krijgen.
ik bedoel, nu we het hier toch over een groep hebben, en ik denk niet dat we vies zijn van elkaar. kunnen we elkaar misschien nog helpen met sommige dingen. ik bedoel, ik heb zeker een helpende hand nodig,
dus waarom niet eerst degene die willen proberen, laten proberen. eerst een paar tracks. we maken een hoedje, eentje van ervaring en een newbie hoedje. en we trekken gewoon namen. geen reden om ambras te maken, want het is allemaal chance. ofzoiets.
ik bedoel maar eerst wa sjot/djlessons houden en dan big phat party.


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Jun-14-2004 17:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

ja allemaal leuk, maar als iedereen maar zo ff gaat draaien zie ik het een chaos worden achter de draaitafels. Das dan puur om organisatorische reden gezien.

Ik ga nu een thread starten waarin je kan zetten of je officieel kandidaat ben. Hou die thread wel proper en doe alle discussies hiervoort.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jun-14-2004 18:24  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
ja allemaal leuk, maar als iedereen maar zo ff gaat draaien zie ik het een chaos worden achter de draaitafels. Das dan puur om organisatorische reden gezien.

Dat moet ik echt bijtreden, en niet zomaar, zoals ik al een shad gezegd hebben we zo'n dingen bij ons in het jeugdhuis ook gedaan, en das sowieso chaos...

En van mij mag ook iedereen een kans krijgen, maar wat als er 20 kandidaten of meer zijn? Ga je dan 8 uur door 25 Dj's delen? Dan zullen er sowieso nog mensen teleurgesteld worden...
En trouwens, dit zal toch niet de enige beta-party zijn? De Dj's die nu draaien draaien dan gewoon niet op de volgende party, easy as that, en dan krijgt iedereen uiteindelijk een kans...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-14-2004 21:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Het ziet er naar uit dat het demo's zullen worden, hoe onmenselijk wij ook lijken
Het lijkt wel of jullie het 'jureren' veel te serieus opnemen, ik bedoelde gewoon eens luisteren naar alle sets en de beste uitkiezen, geen ingewikkelde puntensystemen of anonieme toestanden. Ik kan objectief zijn zonder zo'n dingen hoor. Het is niet omdat ik misschien met sommige betas beter overeen kom of zelfs gewoon beter ken dat ik daardoor al voor hen zou kiezen, ik wil gewoon een goeie party en ik weet uit mijn (goeie en slechte) ervaringen tamelijk goed wat er hiervoor moet gebeuren. Het hangt natuurlijk ook af met hoeveel kandidaten we zijn. Voor het moment zijn er al 12 en ik weet dat het wel meer zullen worden (ei is er bvb nog niet bij geteld) en ik kan mij moeilijk voorstellen dat we daar langer dan 10u gaan blijven, dus zullen er wel een paar uit de boot moeten vallen.

De 'juryleden' zijn voor het moment TOR, Emma, Meltoz, Cresto en ikzelf. Ik wil even aan deze mensen duidelijk maken dat je minstens 15u tijd (niet noodzakelijk na elkaar ) hiervoor zal moeten nemen, dus is het wel begrijpelijk als het toch niet gaat (door examens bijvoorbeeld). Als jullie het toch zien zitten, dank u, hoe meer meningen hoe democratischer het overkomt
Het is natuurlijk wel zo dat niet iedereen pakweg 100mb online kan zetten, dus zullen er waarschijnlijk ook demo's zijn die in de post moeten verstuurd worden (een cd of cassette).
En Gert, als je ne keer wilt afspreken voor dingen te regelen laat maar weten en ik kom af (vergadering op terrasje )

Met vriendelijke groeten,

The Establishment

Last edited by Jakhira on Jun-15-2004 at 04:07

Old Post Jun-15-2004 00:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Omdat er eigenlijk niet zoveel gestemd is geweest bump ik deze eens, misschien hebben sommigen het niet gezien

Old Post Jun-19-2004 00:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

goe van je! khad al gestemd btw. en kzit nog steeds in de jury... die post waarbij ik uit de jury stapte is ongeldig omdat ik toen nie helder kon nadenken (ofzoiets ) neh kwil wel ff tijd opofferen om naar die urenlange trance-setjes te luisteren. iemand moet het toch doen...


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post Jun-19-2004 00:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

nyah wilt ook jureeren zei ze op msn... Zet ze maar bij de juryleden


___________________

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-19-2004 10:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Ik zeg het nog maar een keer... Een contest binnen zo'n korte tijd ga je nooit halen... De laatste NL contest heeft 3 maanden geduurd, weliswaar met 30 kandidaten, maar toch... t vergt nogal wat organisatie waar mensen zich iedere keer opnieuw in lijken te vergissen... Contest lopen meestal een maand uit ongeveer... Met 8 deelnemers moet je PER jurylid een kleine 10 uur muziek luisteren, en dan nog een keer... omdat je na 1 keer luisteren waarschijnlijk nog geen beslissing kunt nemen... En ik weet niet hoeveel vrije tijd jullie hebben, maar dat gaat dus ECHT ff duren... Vervolgens moet de jury er onderling nog uitkomen, en dan hebben we het nu nog over 8 kanditaten, in welk geval er misschien dus geeneens een contest nodig is...

Ga gewoon af op wat je kent... scheelt een hoop gedoe. Er zijn volgens mij wel een aantal mensen die hier hun kunnen al eens hebben laten horen... Dan weet je wat je krijgt. En kies dan evt. 1 of 2 "nieuwelingen" erbij die je gelukkig maakt Zo doen "normale" organisaties dat toch ook?

En de volgende keer hebben we weer meer mensen gehoord en kan er weer geselecteerd worden... Ik bedoel, als DJ weet je toch gewoon dat je jezelf moet laten horen als je aan de bak wil komen. Doe je dat niet, heb je pech, dan doe je het misschien hierna wel

Bovendien is het doel toch ook een feestje? Geen DJ contest? Het lijkt me dat er al genoeg te organiseren is op 't moment namelijk. Een Contest is wel een heel mooi en eerlijk systeem, dat ben ik zeker met jullie eens. Maar echt, dit redden we niet in een maandje... Laten we deze eerste keer nou zoveel mogelijk het zekere voor het onzekere nemen en het een succes maken, als alles op rolletjes loopt zijn dit soort dingen een goed idee voor een volgende keer...

Overigens... volgens mij hebben we nog niet zo heel veel aanmeldingen toch? Is er al een lijstje van?

Nu wil ik me er verder niet mee bemoeien omdat het voor mij toch een beetje "jullie" feestje is (ondaks dat ik hier actiever ben dan menig belg ) en ik bovendien ook draaikandidaat ben, maar ik wilde mijn "contest-ervaring" toch even met jullie delen

Old Post Jun-21-2004 03:23 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Ik heb dus "andere" gevote

Laat de organisatie maar met een line-up komen Het lijkt me slim dat de organisatie DJ's benaderd. Zo kan de organisatie een aantal DJ's al vast zetten, en voor de overige draaiplaatsen zelf kandidaten benaderen en evt. vragen om een demo. Zo beperk je het aantal te beluisteren demo's en dat scheelt een hoop tijd. Op deze manier heb je bovendien een mooie mix van vaste waarden en nieuwe kansen. Ik denk niet dat iemand hier echt teleurgesteld zal zijn alsie niet zou draaien (als dat wel zo is heb je een te hoge dunk van jezelf ), en dat de mensen die dan WEL de kans krijgen alleen maar heel erg gelukkig zullen zijn, en ook op de steun kunnen rekenen van de rest.

Dat is mijn voorstel dus, neem het in overweging

En zomaar iedereen laten draaien lijkt me overigens ook niet echt verstandig...

Old Post Jun-21-2004 03:38 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by eieregooie
Laat de organisatie maar met een line-up komen Het lijkt me slim dat de organisatie DJ's benaderd. Zo kan de organisatie een aantal DJ's al vast zetten, en voor de overige draaiplaatsen zelf kandidaten benaderen en evt. vragen om een demo. Zo beperk je het aantal te beluisteren demo's en dat scheelt een hoop tijd. Op deze manier heb je bovendien een mooie mix van vaste waarden en nieuwe kansen.

We (de organisatie) zullen het er over hebben als we allemaal online zijn. Ik wou gewoon gewoon iedereen een gelijke kans geven, ik heb van slechts 4 'kandidaten' al een set gehoord en iemand benaderen zonder er eerst iets van te horen lijkt me oneerlijk, daarmee de demo's, ik herhaal:
Het is geen contest.

Voor de opsomming dit trouwens nog:

Jury: Pumaz, TOR, Emma, Zehra, Meltoz en Nyah. 6 dus
Kandidaat dj's: Freezel, Wildfir3, Eagle, Dj Cossh, Pooley, Dj LPG, FredNova, Tiger777, Teknasia, Jasper, Cresto, Mister Michel, Xilver, Xscape en Eieregooie. 16 mensen dus.
Als ik iemand over het hoofd gezien heb het spijt me, maar vermeld het hier ergens.

Old Post Jun-21-2004 06:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

De eerlijkheid wordt gewaardeerd Uiteraard. Maar als organisatie heb je imo gewoon het recht zulke beslissingen te nemen, en moet je het jezelf niet onodig moeilijk maken. Maar mijn zegje is gedaan... It's in your hands now

GOO BeTA's

Old Post Jun-21-2004 12:40 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by eieregooie
Maar als organisatie heb je imo gewoon het recht zulke beslissingen te nemen, en moet je het jezelf niet onodig moeilijk maken.

Power abuse dus?
Nah, not my style

Old Post Jun-21-2004 13:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj's @ Beta-party
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown from Mike Shiver @ Melomania (2005-06-06) [2005] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHypetraxx vs Sabrina Setlur - "Ich bin so" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!