Volgens mij niet, ik heb gister m'n kaartje nog gewoon bij de Free Record Shop gekocht
___________________
moo.
Jul-15-2004 16:02
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-18-2004 12:29
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-18-2004 12:34
Edwin B
tranceaddict
Registered: Sep 2003
Location: Geulle
quote:
Originally posted by SnuggLe
Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8.
Vrijdagavond tijdens ons bedrijfsuitje in Antwerpen nog even in de cafe d'anvers terechtgekomen. En als ik het goed begrepen heb draait Sasha van 01-05, was al ver heen dus pin me er niet op vast. Mag ook de dag erna nog werken dus ik hoop ook dat ie een beetje betijds stopt, al mag ie van mij ook gewoon de tijd vol maken
___________________
Nightguide:
24/05 John Digweed - Paard
25/05 Steve Lawler - Panama
27/05 Sander Kleinenberg - Asta
15/07 Extrema Outdoor
19/07-02/08 IBIZA !!!
Jul-18-2004 13:28
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Sasha draait van 2 tot 6, heb ik net gehoord van Cafe D'Anvers!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-19-2004 20:55
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sasha draait van 2 tot 6, heb ik net gehoord van Cafe D'Anvers!
Perfect! Heb er ongeloofelijk veel zin in! Sasha!!!!