Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SASHA @ Cafe d'Anvers
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
emre
S&D / 16BL



Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl

Al uitverkocht dit? Er waren toch maar 500 kaarten ofzo ...?

Old Post Jul-14-2004 18:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Utrecht, Netherlands

Volgens mij niet, ik heb gister m'n kaartje nog gewoon bij de Free Record Shop gekocht


___________________
moo.

Old Post Jul-15-2004 16:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-18-2004 12:29 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-18-2004 12:34 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Edwin B
tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Geulle

quote:
Originally posted by SnuggLe
Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8.


Vrijdagavond tijdens ons bedrijfsuitje in Antwerpen nog even in de cafe d'anvers terechtgekomen. En als ik het goed begrepen heb draait Sasha van 01-05, was al ver heen dus pin me er niet op vast. Mag ook de dag erna nog werken dus ik hoop ook dat ie een beetje betijds stopt, al mag ie van mij ook gewoon de tijd vol maken


___________________
Nightguide:
24/05 John Digweed - Paard
25/05 Steve Lawler - Panama
27/05 Sander Kleinenberg - Asta
15/07 Extrema Outdoor
19/07-02/08 IBIZA !!!

Old Post Jul-18-2004 13:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Edwin B Click here to Send Edwin B a Private Message Visit Edwin B's homepage! Add Edwin B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Sasha draait van 2 tot 6, heb ik net gehoord van Cafe D'Anvers!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-19-2004 20:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sasha draait van 2 tot 6, heb ik net gehoord van Cafe D'Anvers!


Perfect! Heb er ongeloofelijk veel zin in! Sasha!!!!


___________________

Sasha!

Old Post Jul-19-2004 22:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Utrecht, Netherlands

Ik heb er zin in!


___________________
moo.

Old Post Jul-19-2004 23:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL



Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl

Helaas kan ook de 4e optie niet meer vanavond ... daarom weer de vraag:

Iemand nog een kaartje kopen?

Het oplichten van de plaatselijke kaartjesverkoper met Mediterane achtergrond zal een stuk moeilijker worden denk ik

Omdat het een solotocht wordt vanuit Hoorn kunnen er nog wel mensen meerijden .... ik kom toch langs bijna alles in NL

En Onno --> after is bij jou ja!!

Kom maar op met die antwoorden

Old Post Jul-20-2004 05:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Solotocht? Je kan vanaf Den Haag anders met mij meerijden, mits je wil/zin hebt. Hoef je niet zo'n kutstuk te scheuren.

Verder hebben "wij" (oftewel iemand in mijn auto) ook nog een kaartje over....... verkopen we wel aan de deur.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-20-2004 05:36 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked



Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...

quote:
Originally posted by SnuggLe
Solotocht? Je kan vanaf Den Haag anders met mij meerijden, mits je wil/zin hebt. Hoef je niet zo'n kutstuk te scheuren.

Verder hebben "wij" (oftewel iemand in mijn auto) ook nog een kaartje over....... verkopen we wel aan de deur.


Kutzooi, ik wil hier zo graag heen maar niemand van ons gaat...


___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...

Old Post Jul-20-2004 16:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Utrecht, Netherlands

Niemand die ik ken gaat, dus rij ik maar met SnuggLe mee, de andere optie was niet gaan, maar dat is eigenlijk geen optie


___________________
moo.

Old Post Jul-20-2004 16:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SASHA @ Cafe d'Anvers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGoods hard trancer [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown - Jam Trax ( White Label) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:36.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!