Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skitsnack
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

att spela in Futurama är meningslöst... jag har alla
de nya ska (enligt uppgifter var säkerhet jag inte kan bekräfta) börja till december... men de 3 säsonger som vistats i usa (2 i sverige) har jag på mpeg om nån är sugen

Old Post Oct-05-2001 00:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
att spela in Futurama är meningslöst... jag har alla
de nya ska (enligt uppgifter var säkerhet jag inte kan bekräfta) börja till december... men de 3 säsonger som vistats i usa (2 i sverige) har jag på mpeg om nån är sugen

Coolt kanske blir nåt du kan lägga up på FTPn
Är den på väg?

Old Post Oct-05-2001 05:14 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

ftpn är ju på väg, om än långsamt.. saken är att han som ska ha den nästan aldrig är i skolan och hans moderkort har pajat så han ligger inte på irc/icq eller så heller...

Old Post Oct-05-2001 12:43 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Faen va lack jag blir. Om man nu utger sig för att vara DJ, borde man då inte minst ha de grundläggande kunskaperna för att kunna vända plattor. Var ute inatt på ett ställe med blandad publik. Därför räknade jag med att DJ:n skulle spela mycket skit som inte föll mig i smaken...men vafaen, detta var ju löjligt. Han var så jäla usel så det var faen inte sant. Han tom pratade i alla övergångarna för att inte avslöja att han inte kunde fixa dem. HAT!

Finns det sånna DJs i sverige????
Jag trodde att det bara fanns i norra Finland...var i Oulo förra året och fick en "skön" mix av hårdrock, eurotechno, hip hop, ballader och finsk pop ...fast inte nog med det utan djn snackade mellan varje låt...på finska och jag kan inte ett ord finska!!! Då söp jag bort mina problem! Alkohol e bra ibland!

Old Post Oct-05-2001 12:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
ftpn är ju på väg, om än långsamt.. saken är att han som ska ha den nästan aldrig är i skolan och hans moderkort har pajat så han ligger inte på irc/icq eller så heller...

Okej så det är bara att vänta på din kompis allså.....

Old Post Oct-05-2001 13:58  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Hmm... Mosebacke och Baren samma kväll... dags att skaffa nya polare att gå ut med!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-06-2001 02:18  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Varför ända in i helvetet envisas folk med att ta med dricka in på dansgolvet och där ställa ner det på marken så att nån jävel kommer sparka ut den. Resultatet blir att det först blir snorhalt så att man riskerar sträcka nån muskel när man glider omkring och sedan blir det idiotklistrigt så att man riskerar att vrida av ledband. Idioter!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-14-2001 02:41  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

plus att den som fick sin dricka utspilld lätt kan bli sur på den som råkade välta ut den...

Old Post Oct-14-2001 12:58 
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Smiley DJ Jag har tänkt..

att med några polare på en europa trip och då ska vbi åka förbi holland ett tag,, får se vad man gör där.. någon hiphop scen har man inte därifrån iaf.. men det kanske blir lite trance....

e det nån som har nåt tips på vart man kan gå?

Old Post Oct-15-2001 09:46  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

jag har hört att gayklubbarna rockar fett i Amsterdam...

Old Post Oct-15-2001 10:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skitsnack
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- Help ID 2003 HOUSE Tune - please [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - Cream [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:59.

Forum Rules: