Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001
Worm Popper Who's this ?

Då var det dags för mig att köra en kort presentation då...

Nick: NordLight
Mitt namn då : Niclas Lundqvist
Född:1972
Bor: Östermalm, Stockholm
Jobbar: City
Går ut: Bara på Café Opera - skojar bara...
Går faktiskt inte ut så mycket längre,
eftersom utelivet i Sverige suger. Brukar åka
till Amsterdam, Barcelona & Ibiza med jämna
mellanrum.

Diggar: Hård, mörk, progressive trance.

Greetz
NordLight

Old Post Sep-12-2001 12:45  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Var ett jädra tag sen jag var här på trancEaddict forumen, ser att vi svenskar äntligen fått en egen avdelning. Har ju surfat runt på trancEaddict nåt år men vart meddlem sen April.

Nick: SteveTranz4ever
Mitt namn då : Stefan Sundheden
Född:1974
Bor:2.5 mil norr om sthlm
Jobbar:Vid odenplan inom dator,kopierings branchen
Festar på:Tidlös på söder & div natt klubbar i sthlms city

Älskar trance och all musik som har lite rythmer is sig, så som all techno, house, drum n base, 2 step, garage m.m.
Har en jädra massa trance men det mesta finns på CD så behöver ni nåt så fråga gärna mig.
Sitter på T3 så de e inga problem för mig å ladda över lite.

Kolla efter mig på Kazaa där jag går under nickname Dj_Steve

c-ya

Ännu nån vi väntat på Nu får du ta och stanna ett tag Steve...hehe....Välkommen till den "finare" delen av TA

Old Post Sep-12-2001 22:15 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001
hehe

quote:
Originally posted by mindshooter

Haha henkoapa spexa med datorn.....vi va nog mer intresserade av dig haha...eller kanske inte

Och christians bajs håller vi utanför forumet för allas bästa.....folk kommer inte kunna sluta med det annars...du vet juh hur det e

ja, USCH! USCH! fy faan.. jobbit att ens ha det på hjärnan nu.. USCH! hoppas du har det bra i hultsfred.. om du kollar detta mejlet när du e nere i hultan, var säker på atyt du inte testar ehlins muffins.. knaper..

Old Post Sep-14-2001 21:23  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
303
mdmaddict

Registered: Sep 2001

Nick: 303
Namn: Nick
Född: Sent 70-tal
Bor: Sthlm
Utgång: Främst Stureplan

Fav DJ: Tiesto, Corsten, Gielen
Spann plattor en gång i tiden, har dock lagt av (ångrar idag såklart), kör lite mixar på datorn...

Old Post Sep-14-2001 21:50  Sweden
Click Here to See the Profile for 303 Click here to Send 303 a Private Message Add 303 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NetWeaver
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2001
Cool Netweaver

Nick: NetWeaver
Namn: Thomas
Född: Grönland
Födelseår: 1978
Bor: Ystad

Jobbar som anvsvarig It-tekniker i en kommun, har MCSE + div. cert. inom nätverk,Cisco m.m.

Då en stor del av mitt jobb tillbringas med att vänta på div. saker
spenderar jag en hel del tid på nätet helst med det jag gillar mest Trance/Techno !

Gör även en del hemsidor mest asp/databas baserade sådana tycker själv jag är värdelös på design nämligen så det brukar andra stå för !

Tar till vara på varje chans som kommer att gå på "rave" finns tyvärr inte så mycket här i Sverige som i Köpenhamn där jag annars bott 10 år innan jag flyttade hit igen !

-----ICQ 28065471-------
//---------------------------//

Old Post Sep-15-2001 09:59 
Click Here to See the Profile for NetWeaver Click here to Send NetWeaver a Private Message Visit NetWeaver's homepage! Add NetWeaver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Tjaba NetWeaver och välkommen till TA svenska sektionen.....

Old Post Sep-15-2001 10:28  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

x-dream
uppe i 400+ poster nu. läge att hitta på nån cool status

Old Post Sep-15-2001 11:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Re: hehe

quote:
Originally posted by fruktsoppa
var säker på atyt du inte testar ehlins muffins.. knaper..

Hehe.....dom var faktiskt riktigt goda...med smarties på......som hon hade gjort ett depserat försök att forma till ett hjärta med Skrattar inte åt idén utan själva utgången av det hela.......dom flöt ut ovanpå och formade nån sårts amfibie eller nåt....jaja gott var det iallafall!

Old Post Sep-17-2001 06:24 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by reveal
x-dream
uppe i 400+ poster nu. läge att hitta på nån cool status

Visste ju inte hur man ändrade detta men nu är det gjort iaf.....

Vad tycks om Dumondeaddict......

Stort fan av dumonde....

Old Post Sep-17-2001 13:51  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Såg att det var en annan som hade det förut X-dream...tekknohead eller vad han heter.....han har haft den länge

Old Post Sep-17-2001 15:03 
reveal
always in the mix

hehe mindshooter, du frossar verkligen i smileyn

Old Post Sep-17-2001 15:10 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Ja hehe.....den passar in så ofta......fast itne nu <

Old Post Sep-17-2001 15:25 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svenska folket
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this track! [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Admirals - Manner (scheisse sexy) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:13.

Forum Rules: