Originally posted by Phortastic
Jup, couldn't agree more
de Borg owned ongelooflijk
kweet nog goed toen ik jaar of 12 was en pas begon Star Trek te kijken dat ik naar de aflevering "The Best of Both Worlds" aan het kijken was en dat was zooooooo spannend he man
Dat is die aflevering waar Picard wordt gevangen genomen en Locutus wordt. Is een aflevering in 2 delen trouwens met een cliffhanger
BOM was dat !
'The Best Of Both Worlds' heb ik nog ergens op video staan. De eerste kennismaking met the Borg overigens ook (Q wil crewmember worden, mag niet van Picard en Q zendt ze weetikveel lichtjaren weg in het pad van een Cube. Machtig.) Ik heb First Contact op DVD trouwens; eerste 20 minuten zijn de max, als die kubus ontploft na een collectieve aanval van een bijna gedissipeerde federation vloot, ZALIG.
Jun-21-2004 21:28
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
'The Best Of Both Worlds' heb ik nog ergens op video staan. De eerste kennismaking met the Borg overigens ook (Q wil crewmember worden, mag niet van Picard en Q zendt ze weetikveel lichtjaren weg in het pad van een Cube. Machtig.) Ik heb First Contact op DVD trouwens; eerste 20 minuten zijn de max, als die kubus ontploft na een collectieve aanval van een bijna gedissipeerde federation vloot, ZALIG.
Wrong !
"The Best of Both Worlds" is niet met Q.
De aflevering die gij bedoeld heet "Q Who".
Ik heb "Q Who" en "The Best Of Both Worlds" (part 1 en 2) op VHS dus geloof me maar
Jun-21-2004 21:31
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Phortastic
Wrong !
"The Best of Both Worlds" is niet met Q.
De aflevering die gij bedoeld heet "Q Who".
Dat bedoelt hij ook hoor, hij heeft het over The best of both worlds, én de aflevering waarin ze de Borg ontmoeten!
Heeft er trouwens iemand ooit Star Trek Voyager Elite Force gespeeld? Die eerste missie met de Borg vond ik dus ongeloofelijk sfeervol!
Originally posted by TOR
ik vond die erg zwak voor zijn tijd eerlijk gezegd.
die mislukte klonen waren wel mooi gedaan..
Miss ben ik een beetje bevooroordeeld als halve-alien freak
___________________
Ask and you shall receive.
Jun-21-2004 23:01
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Het is geen 4de sequel, maar de derde, wél de vierde film
Wat ik goed vind aan de Alien films is dat ze allemaal een andere sfeer hebben door de verschillende regisseurs. De eerste (van Ridley Scott) was altijd aan het opbouwen naar een soort climax terwijl bvb in de tweede (James Cameron) de aliens overal zijn
Jun-21-2004 23:09
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Pumaz Het is geen 4de sequel, maar de derde, wél de vierde film
Wijsneus...sebiet eet ik u op!!!
quote:
Originally posted by Pumaz Wat ik goed vind aan de Alien films is dat ze allemaal een andere sfeer hebben door de verschillende regisseurs. De eerste (van Ridley Scott) was altijd aan het opbouwen naar een soort climax terwijl bvb in de tweede (James Cameron) de aliens overal zijn
Ja idd, bij de eerste ging het idd eerder om de sfeer. Maar zonder Aliens had het hele gebeuren toch nooit echt zo populair geworden denk ik (we zullen het nooit weten uiteraard). Maar hoe je het keert of draait. Aliens, Alien³ en Resurrection kan nu nog met plezier herbekijken, Alien niet zo direct, kan er wel aan liggen dat ik de stripversie van Alien* 100 keer heb gelezen voor ik ooit de film zag ^^.
*Die ik blijkbaar kwijt ben, nu ik net wou gaan zien wie de auteur was
___________________
Ask and you shall receive.
Jun-21-2004 23:30
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat bedoelt hij ook hoor, hij heeft het over The best of both worlds, én de aflevering waarin ze de Borg ontmoeten!
Heeft er trouwens iemand ooit Star Trek Voyager Elite Force gespeeld? Die eerste missie met de Borg vond ik dus ongeloofelijk sfeervol!
Ahja just verkeerd gelezen
En ja elite force 1 en 2 heb ik uitgespeeld
BOM !!
Ook elite force 2 vond ik zeer goed... begon ook met de Borg
Jun-22-2004 05:18
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
zowel -trek als -wars kan mij niet echt boeien...
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Jun-22-2004 10:32
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Gladius
zowel -trek als -wars kan mij niet echt boeien...
lol dit is de appreciation thread !!
shame on you !
Jun-22-2004 11:06
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
quote:
Originally posted by Phortastic
lol dit is de appreciation thread !!
shame on you !
owja just! het moet natuurlijk 'kunnen' zijn ipv 'kan'
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Jun-22-2004 11:22
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Gladius
owja just! het moet natuurlijk 'kunnen' zijn ipv 'kan'