|
Jezus zeg,
Dit is weer echt een weird wicked story.
Ik moet dus van m'n baas rond een uur of 3 effe gaan kijken naar CNN. Ik moet effe checken wat de voorspelling voor de beurzen van wall street zijn voor vandaag. (loop stage op een bank nu). Dus ik zet de tv in de kantine aan en zie dat wijf van dat business programma. En nog geen 30 sec later een "breaking news". Belt de eigenaar van CNN op, volgens mij was het ted turner ofzoiets. Die vertelt over de telefoon dat er een vliegtuig is neergestort op het WTC. En nog geen 3 minuten later waren er beelden van een fikkend WTC. Dus ikke mn baas gehaald. Dus zo'n 15 minuten verder, en een hoop gelul van die kerel later, zie ik ineens een vliegtuig door het beeld schieten en ook nog eens erop knallen. Ik dacht eerst dat het een herhaling was ofzo van het ongeluk (dat was het toen nog). Maar toen de verslaggever helemaal gek werd wist ik dat ik dus getuige was van iets weirds, maar toch snapte ik er geen hol van. Toen dachten ze nog dat iets in het WTC de vliegtuigen zou aantrekken en dat er kans was dat er meer vliegtuigen naar het WTC zouden komen. Toen dus weer aan het werk en werd er gebeld dat het gebouw was ingestort, en dat het waarschijnlijk een aanslag was. Toen brak dus de hel los, met name voor onze effecten handelaren. Echt kut dit alles, lijkt wel een focking film.
echt weird.
grtz,
TNG