Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > krig?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Ja Reveal... när kommer du till Lund nästa gång. ;)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-17-2001 17:48  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

hörde igår..

att på torsdag ska USA attackera Afganistan OM inte dom lämnar ut Usama bin Laden..

USA hade oxå tydligen laddat upp sedan det kalla kriget med tusentals stridsflyg o bomber.

läskigt!

Old Post Sep-18-2001 17:15  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

hehe var o kolla lite på dom första posterna i detta forum... hehe va mkt roligt jag hitta... kände att jag var tvungen att svara lite oxå

(var det bara jag som fick tillbaka en äcklig känsla när man läser dom första posterna?)

btw vem var [A|ienFactory]? (i ena posten vill han (och verkar ha stöd för att) bli mod men nu är han bannad, hmmm)

quote:
Originally posted by reveal
40 000 dödade, dock ännu INTE bekräftat

Inte riktigt

quote:
Originally posted by Powell
world war 3 nästa...

Jo jag skulle allvarligt definera det som det.

quote:
Originally posted by fruktsoppa
hörde igår att på torsdag ska USA attackera Afganistan OM inte dom lämnar ut Usama bin Laden..

Hörde oxå det....

Old Post Oct-26-2003 19:09  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by St_Andrew
hehe var o kolla lite på dom första posterna i detta forum... hehe va mkt roligt jag hitta... kände att jag var tvungen att svara lite oxå

Denna tillhör väl inte riktigt till någon av de första posterna... isf har du inte letat tillräckligt djupt...

EDIT: Jo, tydligen!

Old Post Oct-26-2003 19:38  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by Aendy
Denna tillhör väl inte riktigt till någon av de första posterna... isf har du inte letat tillräckligt djupt...

mjo 10 sep skrevs den första posten på sveta, en dag senare skrevs den här

Old Post Oct-26-2003 19:42  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
mjo 10 sep skrevs den första posten på sveta, en dag senare skrevs den här

Nja, 3 september 2001 är den äldsta tråden på SWETA från.

Old Post Oct-26-2003 19:47  Nepal
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by Aendy
Nja, 3 september 2001 är den äldsta tråden på SWETA från.

öhhh var hittar du den?
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=18886

observera att han sa att det var "no post" där innan

Old Post Oct-26-2003 19:55  Europe
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
öhhh var hittar du den?
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=18886

observera att han sa att det var "no post" där innan

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=18326

Old Post Oct-26-2003 20:05 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

jobbigt för mig.... men altså vad är WoodZ problem isf?

Old Post Oct-26-2003 20:06  Europe
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by reveal
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=18326

Tack för det..
Jag kollade liten genom den här tråd;
SWE-TA's första trådet 'Svarje'..

först skrattade jag om en sak hehe

quote:
Ok så vi har alltså:

minshooter
AlienFactory
Reveal
Gaby
X-dream
DJ-Irish

Och SteveTranz4Ever om vi kan få tag på honom.....
Har jag glömt nån?

men efter det blev jag väldigt sur..
jag läste kommentaret av de holländarna på TA på den här sidan.

som ni kanske visste finns det väldigt illa människor på holländska TA-sektionen.. det är också orsaken värför jag lämnade de efter vi hade bråk. efter en par månader kom jag till svenska delen.

några citater ur trådet:
quote:

jadå, allt bra. skönt att ni frågar (cynisk) men ni får ingen egen sektion alls eftersom tio människor är för lite. (LOL)

quote:

strax önskar de tyskarna (fula svinner, han använde ordet de holländare användde i kriget för de tyskarna) detsamma..

quote:

bara strunt för att tio jävla svenskar vill ha sin egen forum? de borde bli skjutits ihjäl :P

FY FAN säger jag bara..

jag är så arg nu!

på andra sidan är jag jätteglad att jag finns inte längre kvar där.

Old Post Oct-26-2003 23:08  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

blik hade visst helt fel... finns han kvar längre?

Old Post Oct-26-2003 23:31 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

japp han finns tror jag. kollar aldrig där..

en par veckor sen efter nyheterna kom att full qontact (trance) blev inställt och qlubtempo (hardstyle) ska ske på nyårsafton istället händde det här..:

en amerikan kom till den holländska sektionen att fråga om information om stilen och några sajts, tipps, fester lr nåt.
moderatoren (tror det var blik) blev så arg att han stängde trådet och ändrade namnen i 'TA-holland hatar hardstyle'. det e djuptrist.
tyvärr finns de.

Old Post Oct-26-2003 23:35  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > krig?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan you please identify this track for me [2012] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRidgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:45.

Forum Rules: