Originally posted by eieregooie
Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan?
daar zijn we mee bezig
we proberen het beste te krijgen, probleem is dat het beste veel geld zal kosten. Dus misschien wordt het iets minder dan het beste maar toch nog goed materiaal
Die 2 pioneers zijn wat mij betreft optioneel... anders gaat iedereen weer mp3's draaien met slechte geluidskwaliteit... Of in een iets andere uitvoering dan de daadwerkelijke release (nietwaar Freez? )
Zonder overigens verder namen te noemen
Jun-28-2004 13:51
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Het standaardpakket bestaat uit een Denon DN-4000, Ecler Mac 70 en twee Technics sl-1200. Een Denon is best acceptabel als CD-speler voor mij, maar ik weet niet wat de rest daarover denkt. We kunnen daar ook Pioneer CDJ-1000's huren en een DJM-600, maar dat kost pakweg 60€ extra. Als de meerderheid dat wilt en het budget is groot genoeg kunnen we dat wel vragen ipv het basispakket. Dan zal er wel geen geld meer over zijn voor een ander extraatje dat we in gedachten hadden, namelijk een Laser...
Dus jullie moeten het weten: een laser of Pioneer gear...
Die 2 pioneers zijn wat mij betreft optioneel... anders gaat iedereen weer mp3's draaien met slechte geluidskwaliteit... Of in een iets andere uitvoering dan de daadwerkelijke release (nietwaar Freez? )
Zonder overigens verder namen te noemen
LOL, ik mistte de bezorger van de platen aan de deur voordat ik aan set begon en wist niet dat de break veranderd was Pwned
MP3s op een besloten feestje moet geen probleem zijn vind ik. Mss zijn er hier mensen die draaien met alleen cd's bijvoorbeeld en dat ze toch gekozen worden door de jury om te draaien. Zo horen we ook nog de platen die we willen horen en toch kunnen draaien
Als ik word gekozen door de jury om plaatjes te draaien probeer ik cd's mee te nemen. Scheelt weer sjouwen met tas en ruimte. Of ik moet met ei kunnen meerijden, zodat ik meer platen kan meenemen + cd's
Jun-28-2004 14:31
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks...
Jun-28-2004 14:56
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Hoeveel platen wil je meenemen dan?
Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks...
Als ik een eind moet treinen heb ik weinig zin om een redelijk grote zware tas bij me te houden 20 platen is echt de max dan denk ik
Jun-28-2004 14:58
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
s leuk als je voorgangers dan de helft ervan al gedraait hebben
Jun-28-2004 15:39
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
s leuk als je voorgangers dan de helft ervan al gedraait hebben