Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Inzending demo's voor Be-TA party
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan?

daar zijn we mee bezig

we proberen het beste te krijgen, probleem is dat het beste veel geld zal kosten. Dus misschien wordt het iets minder dan het beste maar toch nog goed materiaal

Old Post Jun-28-2004 12:48  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, wij hollanders zijn veeleisend Pioneer CDJ800's of 1000's erbij zou wel erg mooi zijn

Jaaa... kan ik daar ook es mee spelen

Nee maar ff serieus... 2 Technics en een degelijke mixer zijn toch wel vereist lijkt me? Weet nie hoe andere DJ's daarover denken...

Old Post Jun-28-2004 12:54 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:

Nee maar ff serieus... 2 Technics en een degelijke mixer zijn toch wel vereist lijkt me? Weet nie hoe andere DJ's daarover denken...

2 x Technics, 2 x Pioneer cd speler en idd een degelijke mixer zoals A&H, Pioneer, Dateq etc

Old Post Jun-28-2004 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Hoe meer mensen = hoe meer geld = hoe beter installatie

Old Post Jun-28-2004 12:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:

het beste dat ik vernoemde waren 2 technicsen, en 2 pioneer cdj1000, mengpaneel weet ik niet goed meer.

Old Post Jun-28-2004 13:09  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

mint

Die 2 pioneers zijn wat mij betreft optioneel... anders gaat iedereen weer mp3's draaien met slechte geluidskwaliteit... Of in een iets andere uitvoering dan de daadwerkelijke release (nietwaar Freez? )

Zonder overigens verder namen te noemen

Old Post Jun-28-2004 13:51 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Het standaardpakket bestaat uit een Denon DN-4000, Ecler Mac 70 en twee Technics sl-1200. Een Denon is best acceptabel als CD-speler voor mij, maar ik weet niet wat de rest daarover denkt. We kunnen daar ook Pioneer CDJ-1000's huren en een DJM-600, maar dat kost pakweg 60€ extra. Als de meerderheid dat wilt en het budget is groot genoeg kunnen we dat wel vragen ipv het basispakket. Dan zal er wel geen geld meer over zijn voor een ander extraatje dat we in gedachten hadden, namelijk een Laser...
Dus jullie moeten het weten: een laser of Pioneer gear...

Old Post Jun-28-2004 14:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

quote:
mint

Die 2 pioneers zijn wat mij betreft optioneel... anders gaat iedereen weer mp3's draaien met slechte geluidskwaliteit... Of in een iets andere uitvoering dan de daadwerkelijke release (nietwaar Freez? )

Zonder overigens verder namen te noemen

LOL, ik mistte de bezorger van de platen aan de deur voordat ik aan set begon en wist niet dat de break veranderd was Pwned

MP3s op een besloten feestje moet geen probleem zijn vind ik. Mss zijn er hier mensen die draaien met alleen cd's bijvoorbeeld en dat ze toch gekozen worden door de jury om te draaien. Zo horen we ook nog de platen die we willen horen en toch kunnen draaien

Als ik word gekozen door de jury om plaatjes te draaien probeer ik cd's mee te nemen. Scheelt weer sjouwen met tas en ruimte. Of ik moet met ei kunnen meerijden, zodat ik meer platen kan meenemen + cd's

Old Post Jun-28-2004 14:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Hoeveel platen wil je meenemen dan?

Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks...

Old Post Jun-28-2004 14:56 
Freezel
LOST

quote:
Hoeveel platen wil je meenemen dan?

Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks...

Als ik een eind moet treinen heb ik weinig zin om een redelijk grote zware tas bij me te houden 20 platen is echt de max dan denk ik

Old Post Jun-28-2004 14:58  Netherlands
eieregooie
Perceptions

s leuk als je voorgangers dan de helft ervan al gedraait hebben

Old Post Jun-28-2004 15:39 
Freezel
LOST

quote:
s leuk als je voorgangers dan de helft ervan al gedraait hebben

Hehe, ik vind dan gewoon dat wij back 2 back moeten de hele avond

Old Post Jun-28-2004 15:48  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Inzending demo's voor Be-TA party
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome tune in Eric Sneo - Febuary 2005 Demo Mix [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRay Clarke - "Electronic (Part 2)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:50.

Forum Rules: