Ik ben serieus aant overwegen om mijn draaitafels en mengpaneel weg te doen... ik ben er nog bitter weinig mee bezig, en kan het geld goed gebruiken. De enige schrik is dat ik het mij serieus zou kunnen gaan beklagen op termijn, dus ik ben nog niet honderd percent zeker. Maar anyway, toch maar eens aanbieden, tis meer een price-check dan wat anders, maar geinteresseerden mogen zeker van zich laten horen
2 x Akiyama Dj4000 Acura (OEM Superbakken dus)
2 x Ortofon concorde pro (tipjes zijn aan vervanging toe)
1 x Gemini UMX-7 Mengpaneel
1 x Stanton DjPro 2000s Koptelefoon
Alles is een jaartje geleden aangekocht bij New-Line en is dus perfect afgesteld (geen speling enzo). Alles is in perfecte staat, aangezien ik serieus zorg draag voor mijn materiaal. het kan bekeken, getest en afgehaald worden in Halle, of opgestuurd op risico en kosten van de koper.
Beginprijs per stuk:
Akiyama Dj4000 Acura: 300 euro
Ortofon Concorde Pro: 30 euro
Gemini UMX-7: 200 euro
Stanton DjPro 2000s: 40 euro
Totaal pakket:
Alles apart: 900 euro
Indien alles samen wordt gekocht: 800 euro
Ik blijf ni graag met iets zitten, dus mijn voorkeur gaat uit naar een verkoop van alles ineens. Tenzij ik echt geen koper zou vinden, dan gaat alles apart weg (of mits het bod hoog genoeg is, en genoeg spullen buiten zouden gaan).
Dit is ook allemaal ONDER VOORBEHOUD, ik wil er nog wat verder over nadenken in tussentijd.
ps: i know, 't is met pijn in het hart, maar studeren kost veel geld