|
Wat een hoop lekkere tracks en er zijn er nog zo veel meer.
Veel nummers weer ff geluisterd, kippenvel momenten in overvloed.
sommige ff download omdat ik ze niet meer had. Zelf post ik er ff geen, kan niet kiezen... 
Kwam ook nog dat setje van Tiësto op energy 2000 tegen, ga um nu nog een keer helemaal luisteren, voor de 100+ste keer ofzow 
toch één die ik nog niet gezien heb volgens mij:
The Quest - C-Sharp
[edit]
Kan het niet laten
S.H.O.K.K. - Isn't It All A Little Strange (Krazy Nut Remix)
Man man, wat een feest hier alleen in de huiskamer 
___________________
check my website:
www.riechels.nl
Last edited by raoel on Oct-06-2004 at 20:17
|