|
Redan skrivit det i en annan tråd, men jag håller med föregående talare, det var HELT UNDERBART!!
VI som var DÄR vet hur det var... det GÅR inte att säga någonting om eventet om man inte var där, det måste upplevas!. Sorry men så är det folks! 
Och ScuL, jag förstår att det inte är lika imponerade om man gått på jättemånga stora event, men de flesta av oss svenskar har inte gjort det eftersom det kostar oss ganska mycket att ta oss dit de stora festerna är. Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt med alla som klankar ner så mycket på musiken och allt vad det nu är ni klankar ner på. Vi som var där stirrade oss inte blinda på linan, och vi älskade festen, låt oss ha den upplevelsen i fred och gläd er med oss istället, snälla. Jag menar om ni nu skulle hatat att vara där så mycket som ni säger, varför dra upp det, ni var ju inte där eller hur? Jag skulle aldrig få för mig att börja orera om hur mycket jag ogillar musiken/dekoren/människorna/eller vad det nu är, på ett evenemang jag inte varit på eller ens tänkt gå på. Tycker det är dålig stil att det gjorts så otroligt mycket när det gäller Sensations White Edition detta år.
Creds till Steve här och er andra som inte hakat på den allmänna klanka-ner-så-mycket-det-bara-går-andan.
Jag har fått minnen för livet och ångrar inte en sekund att jag valde Sensation White som den enda stora dansfestival jag kommer iväg på i sommar. Jag vet att jag valde helt rätt event! Det var KUUUUL!!!
Last edited by Scintilla on Jul-06-2004 at 22:50
|