|
Laat ik me ook maar ff in de discussie mengen en reageren
Dat tracks als Urban Train en Flight 643 "commercieel" gaan, vinnink nie erg, ik bedoel Tiesto moet ook zn geld verdienen, na zn 45e ofzo is ie min of meer afgeschreven. En nog iets: als hij zn muziek via de top 40 verspreidt, wordt t wel bekender natuurlijk: share the wealth die wij gewend zijn, maar de TMF-kiddies (zoals ze worden genoemd) nog nooit gehoord hebben  En dan hoor ik die tracks nog vaker ook op de radio, ok, tis een verkorte versie, maar je kan niet alles hebben...
| quote: | | (en dit vind ik t ergste) Dat de nummers 't goed doen in de 'top40`s'...als zo`n nummer hoog komt, dat dan al die kleine SUKKELs en ETTERS die normaal n sync of rap of bizkit of wat dan ook luisteren een flight 643 ook leuk gaan vinden. Zag laatst dat die al op 10 stond ofzow...nou elke mongool kent t strax en denkt iets nieuws te hebben 'gevonden'.... |
Sorry, maar zo'n soort discussie hebben we al tig keer gehad geloof ik Zo'n "mongool" waren wij allemaal denk ik, ik bedoel zo ben ik ook begonnen (nou ja, niet helemaal ). Ik zag welles wat op TMF en hoorde welles wat op de radio en ik ging me erin interesseren. Toen nam een vriend van me mee naar de eerste Tiesto solo (nu zo'n anderhalf jaar geleden) en ik was gelijk verkocht  
Duzzzzz, mijn punt is eigenlijk (ik lul weer van alles door elkaar ): "Damn, de trein gaat commercieel"----->So what???

|