|
| quote: | Originally posted by basvh
jop mee eens, maar de heer b bout en de heer r veenboer hebben er dan zo 1 + dito porsche!
En trouwens sprak jij niet ooit over vooroordelen?! misschien is tie als je met hem praat helemaal niet zo arrogant.
snuggle je probeert weer erg leuk in je straatje te lullen, kijk maar eens naar jouw held sasha. Ik denk niet dat zijn belasting aangifte in de ´underground´ regionen zit. Hij zit ook gewoon zijn zakken te vullen, net zoals id-t. Id-t doet het met grootschalige feesten, sasha met prog. So what´s the difference.
Als je naar die 2 filmjes kijkt kan je niet anders zeggen dat er iemand praat die heel wat in zijn bovenkamer heeft zitten. Door heel hard werken, jeugdige bluf en wat geluk zijn ze doorgebroken en hebben ze heel wat voor Nederland betekend! Allom respect.
dit bovenste wil niet zeggen dat ik een id-t fan ben, dat zker niet. Maar heb zeker respect voor de dingen die ze hebben opgebouwd in het verleden en de decoraties,licht en geluid die ze op huidige feesten vertonen. qua die dingen zijn ze op eenzame hoogte samen met q dance! |
Vooroordelen? Geen idee, zal er vast wel een keer over gehad hebben.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat Sasha dik underground is? Hebben we het daarover dan??? Over underground? En TUURLIJK zou het kunnen dat hij helemaal nie zo arrogant is als je met hem praat, klopt ook helemaal. Maar dat beweer ik toch ook helemaal niet! Ik heb al 20x gezegd dat ik niet weet waar dat gevoel vandaan komt, dat ik geen idee heb. Its just a feeling, heb jij dat nooit dan?
En ik weet ook dat hij heel wat in zijn mars heeft (maar ok, ik heb ook heel wat in mijn mars als ik 10.000.000 euro heb overigens, dat terzijde) en dat hij heel wat op heeft gebouwd. Dat heb ik nou al 5x gezegd in deze thread….. dat is niets ‘in je straatje lullen’. Dus ik weet niet wat je nou allemaal lult Kolkie, maar ik zeg hetzelfde als jij doet….