Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Winter Music Conference @ Miami
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Font gagner des billets A/R sur NRJ France

Bon ils annoncent le truc comme un "rassemblement avec les plus grands djs du monde : Bob Sinclar, ..." D'ailleurs leur truc a gagner c'est pour une soirée Spéciale Bob Sinclar

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Mar-15-2006 10:32  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Kartman
Font gagner des billets A/R sur NRJ France

Bon ils annoncent le truc comme un "rassemblement avec les plus grands djs du monde : Bob Sinclar, ..." D'ailleurs leur truc a gagner c'est pour une soirée Spéciale Bob Sinclar

j'appelle tout de suite!!!

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Mar-15-2006 10:44  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by _IDS_

Re , ça aurait été à l'ile de Ré on y serait allé

Old Post Mar-15-2006 10:46  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Je préfère voir Sasha mixer pendant 6 heures à Dam

Old Post Mar-15-2006 10:57  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by choukri

Je pense pas nan, regarde la video sur le bateau à Miami dans le DVD Delta Heavy Tour!
Pas une seule soirée ou event peut valoir ce moment unique, surtout quand ils se permettent en plus d'inviter d'autres Djs tel que Nick Warren, et que toi tu es là entrain de siroter une limonade avec lui et à 1m de Sasha entrain de mettre le feu au platine...

Si je n'avais pas la petite et une maison à construire, rien que pour ce trip sur le Yacht j'aurais commandé un ticket sur le site en question et un A/R<>Paris/Miami!

Old Post Mar-15-2006 13:14  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Je pense pas nan, regarde la video sur le bateau à Miami dans le DVD Delta Heavy Tour!
Pas une seule soirée ou event peut valoir ce moment unique, surtout quand ils se permettent en plus d'inviter d'autres Djs tel que Nick Warren, et que toi tu es là entrain de siroter une limonade avec lui et à 1m de Sasha entrain de mettre le feu au platine...

Si je n'avais pas la petite et une maison à construire, rien que pour ce trip sur le Yacht j'aurais commandé un ticket sur le site en question et un A/R<>Paris/Miami!

Trois heures de mix et trois DJs, ça fait cher l'heure de mix non ?

Sinon je comprends le délire et si je pouvais j'y serais

Old Post Mar-15-2006 14:16  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by choukri

Pourquoi, c'est prévu?

Old Post Mar-15-2006 14:29 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
CLair la WMC c'est magique, Miami c'est vraiment l'Ibiza de l'hivers.
Le problème cette année c'est le lineup de l'Ultra qui possède bien moins de noms trance que les années précédentes

Old Post Mar-15-2006 14:36  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by Lytchix
Pourquoi, c'est prévu?

Presque finalisé

Old Post Mar-15-2006 14:48  France
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by djmanu
CLair la WMC c'est magique, Miami c'est vraiment l'Ibiza de l'hivers.
Le problème cette année c'est le lineup de l'Ultra qui possède bien moins de noms trance que les années précédentes

Lol seulement WMC ne se résume pas simplement à l'ULTRA, et je ne pense pas qu'il faut allez à WMC pour écouter de l'Euro Trance Power...

quote:

CONFIRMED LINE-UP:
Prodigy,The Killers, Paul van Dyk, Paul Oakenfold, Carl Cox, Erick Morillo, Richie Hawtin, Sander Kleinenberg, Danny Howells, Hernan Cattaneo, Mauro Picotto, Armand van Helden, Benny Benassi, Josh Wink, DJ Dan, Infusion LIVE, Infected Mushroom LIVE, Bad Boy Bill, Nic Faniculli, Perry Farrell, Seb Fontaine, Donald Glaude, Junior Sanchez, Chris Liebing, D:Fuse LIVE and Harry Romero, Hot Hot Heat, Hard-Fi.
More to be announced.

Si ça c'est pas une line up de rêve ben je comprend pas ce que vous attendez de cette évènement, ou même de la musique en générale...

Old Post Mar-15-2006 15:07  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
CONFIRMED LINE-UP:
Prodigy,The Killers, Paul van Dyk, Paul Oakenfold, Carl Cox, Erick Morillo, Richie Hawtin, Sander Kleinenberg, Danny Howells, Hernan Cattaneo, Mauro Picotto, Armand van Helden, Benny Benassi, Josh Wink, DJ Dan, Infusion LIVE, Infected Mushroom LIVE, Bad Boy Bill, Nic Faniculli, Perry Farrell, Seb Fontaine, Donald Glaude, Junior Sanchez, Chris Liebing, D:Fuse LIVE and Harry Romero, Hot Hot Heat, Hard-Fi.

Euh... + 1 avec IDS

Y a quand même de quoi faire avec tous ces DJ, je crois qu'il n'y a pas vraiment à se plaindre sur le line up de cette année!!!

En tout cas, si c'est pareil à Dance Valley, je fonce

Old Post Mar-15-2006 15:16 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by anne348
Euh... + 1 avec IDS

Y a quand même de quoi faire avec tous ces DJ, je crois qu'il n'y a pas vraiment à se plaindre sur le line up de cette année!!!

En tout cas, si c'est pareil à Dance Valley, je fonce

tu peux être sur de pas partir seul avec un line up comme ça; si tu vois une greggymobile te doubler en marche arrière sur la route, tu t'inquiêtes pas

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Mar-15-2006 15:31  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Winter Music Conference @ Miami
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBig tune played by Lawler! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKristine Blond - "Loveshy" (Zardoz Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:13.

Forum Rules: