Originally posted by reveal ringer nån 04:10 blir man ju förbannad
men ok, nu är klockan 05:21... still listening
Det beror ju på vem det är som ringer men....Det var ju ett helvete att somna om sen iaf...Vi ju sätta på en gammal video film för att somna....
Sep-23-2001 09:39
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by x-dream
Det beror ju på vem det är som ringer men....Det var ju ett helvete att somna om sen iaf...Vi ju sätta på en gammal video film för att somna....
Testa smörig pop-musik! Du somnar garanterat när du hör att den tredjde låten är likadan som dom andra 2!
Sep-23-2001 18:43
x-dream
Kurai is my slave!
quote:
Originally posted by mindshooter
Testa smörig pop-musik! Du somnar garanterat när du hör att den tredjde låten är likadan som dom andra 2!
Det värsta är ju att jag inte lyssnar på sån musik.....
Sep-23-2001 20:06
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by x-dream
Det värsta är ju att jag inte lyssnar på sån musik.....
det är väl det som är det bästa?
Sep-23-2001 20:27
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Vafaen... nu tycker jag ni är lite trångsynta igen. Tacka vet jag Lets dance med 5IVE. Hur skön är inte den... men allvarligt, det finns jäligt mycket bra musik utanför trancen. Inspire and be inspired!
Sep-23-2001 20:35
reveal
always in the mix
heheheh
du har rätt, men just den "pop" som spelas i mtv/radio, den har jag mkt svårt för
btw: jag gillar din lista över alltime-favoriter, vanilla ice speciellt
Sep-23-2001 20:38
x-dream
Kurai is my slave!
quote:
Originally posted by reveal
det är väl det som är det bästa?
Det är ju sant....Tänk dig att sitta framför datorn å lyssna på typ spears å sån skit musik....Fan man skulle ju smälla av.....
Sep-23-2001 20:59
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Aendy Vafaen... nu tycker jag ni är lite trångsynta igen. Tacka vet jag Lets dance med 5IVE. Hur skön är inte den... men allvarligt, det finns jäligt mycket bra musik utanför trancen. Inspire and be inspired!
Ok ditt uppdrag är att nämna en bra låt på radio.....
Ojojoj vad du ska bli flamad nu
Sep-24-2001 05:42
Aendy
Lifeaddict
Jag tar ett par favoriter så får ni la hitta fel på dem, jag skiter i vilket för jag står för min allround smak. Olika musik för olika tillfällen. Vem faen har sex till trance?
BV3K; Astounded
Mary J Blige; Family affair
Eve feat Gwen Stefani; Let me blow your mind
Kylie Minogue; Outta my head
Lilleman; Vart tog pappa vägen
Catatonia; Stone by stone
Håkan Hellström; Nu kan du få mig så lätt (hatar denna killen och hans övriga låtar, men denna låten... tror det är för att den speglar min verklighet så jäla precist som jag tycker den är bra. Men jag var tvungen att skriva den bara för att jävlas)
Oldie but goldie: Spice girls; Viva forever
Personlig favorit: Malaria feat Chicks on speed; Kaltes klares wasser
Sep-24-2001 14:50
reveal
always in the mix
tror att de flesta gilalr musik inom olika genrer, även om folket här lyssnar mest på trance
men saken är den att även om radio spelar låtar som man faktiskt tycker är bra ibland så är det helt olidligt att tvingas lyssna på 10 skitkassa låtar innan det kommer 1 som man tycker är bra... för att inte tala om reklam och deras eviga skitsnack om hur just deras kanal är bäst, och att trafiken flyter fint där och där...
Sep-24-2001 15:02
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Aendy
Håkan Hellström; Nu kan du få mig så lätt
'
Ja nu har vi fått dig ganska lätt!
Nu kan vi flama dig hur mycket vi vill och när vi vill för det här
Sep-24-2001 15:06
Aendy
Lifeaddict
Problemet är att om man kör bil här i STHLM så måste man i princip lyssna på lokalradion med trafikinfo hela tiden... annars kan man sitta i kö hela dagen. Innan var det ju det givna tillfället att lyssna på riktigt skön musik, för det finns inget bättre än att köra busigt när man lyssnar på trance.