| quote: | Originally posted by Rising
בשביל האבטר:
Profile / Edit Options / (למטה) Avatar ---> Change Avatar
תעלה תתמונה מהמחשב שלך...
בשביל החתימה:
http://elior.hostop.net/ilta/GM-july.gif
תודה לאליאור על האכסון..
--
ד"א.. יא מניאק למה הפסקת את ההורדה ממני? |
לא הפסקתי, זה השלים את השליחה, 99 מיגה סה"כ
ותודה על ההסבר
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
|