|
Ik ben 2 augustus jarig, dan kan er weer een "Gefeliciteerd" thread begonnen worden 
Nee maar ik begrijp Partyhardy volkomen, maar deels ook met New Wave ben ik het eens.
Kijk, in het begin was het leuk, toen 'ging het ergens over', als in: op elkaar reageren, maar was niet 'posten om het posten'. Dat kansloze gedoe van Chicane/Magik van 100x op jezelf reageren dat gaat echt nergens over, en dat is ook dikke bullshit!!
Maar d'r mag hier best over iets anders dan muziek gepraat worden, maar dan dus in 1 thread, en daar is die thread goed voor. Maar kansloos spammen: nee, ben ik het ook niet mee eens en zei ik in de vorige ook al. Spammen moet geen doel op zich worden, doel-middel omkering zoals dat zo leuk heet 
Maar van mij kan deze thread blijven. Je hoeft er niet te kijken is een kont-argument, maar oke.
| quote: | En daarom heb ik even een nieuwe thread aan gemaakt.
Ik heb deze thread niet aangemaakt om mensen de kans te geven om lege post te posten.
Er is gewoon een thread nodig waarbij je gewoon een beetje over de dingen kan praten. Zi ehet als een chill out iets.
Daarnaast kan je in zo'n thread ook dingen over andere te weten komen (andere interesse dan trance)
Ik heb gister bijvoorbeeld gezeild....mijn vraag in deze thread kan zijn: Zijn er nog meer mensen die soms zeilen?
Dat was mijn opzet. Dat goede morgen enzo, dat hoeft voor mij inderdaad ook niet. Mara we weten uit ervaring dat in de zomer minimale mensen aanwezig zijn en minimaal gepost kan worden. Dan is dit de thread waarin je dingen wel in kwijt kan.
Heel simpel en ik zal even de naam van de thread veranderen. |
Mee eens.
Het hoeft niet alleen over 'lulkoek' te gaan, maar zie het meer als shit wat nergens anders kwijt kan. Dat er een paar sjappies dat wel doen, dus echt spammen, moeten zij weten. Iedereen denkt daar het zijne van, het is aan hun om te zien wat ze daarmee doen 
Dus postcount ophogen = bullshit
Offtopic lullen zonder dik te spammen = ok