Screw that, da's de laatste keer geweest da ik idd een Armada feestje mis!
Aug-16-2004 09:53
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Freezel
Setjes zijn niet opgenomen. Eens kijken van wat ik me kan herinneren in willekeurige volgorde:
Sander Bouma (Remy was iets later, dus deze dj draaide in en echt super)
Dousk - Pa Dida
Remy
Rowan Blades vs Chris Lake - Philth
Markus Schulz
Nikola Gala - Swing 2 Harmony
Perry O'Neil - Wave Force
BT vs Sasha - Remember Magnetic North
Perry O'Neil - Arise
Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue
Markus Schulz presents Elevation - Largo
Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix)
Roland Klinkenberg vs Holden - Bounce @ Nothing
Vadim Zhukov - Exit
Armin van Buuren
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie Xl Remix)
Nathan Fake - Adamedge
Sasha - Wavy Gravy (Terry Bones Remix)
Audioholics - External Key
Above & Beyond featuring Zoe Johnston – No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix)
8 Wonders - The Morning After (The Thrillseekers Remix)
Remy & Roland Klinkenberg - Fearless
Delerium featuring Sarah McLachlan - Silence (Above & Beyond's 21st Century Mix)
Filterheadz - Yimanya (Original Mix)
Mojado - Samba Brutal
Signum - The Timelord (Original Mix)
Signum - First Strike (Signum's Signal 2004 Remake)
Tranquility Base - Surrender
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix)
Armin van Buuren - Communication Part 3
Martin Roth & Frank Ellrich - The Orange Theme (Martin Roth Remix)
Re:Locate - Fortitude
Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)
Als ik zo die tracklists zie dan vind ik het eigenlijk niet zo indrukwekkend
Ik bedoel als ik vorige maand naar een Armada feestje was gegaan dan had ik precies dezelfde tracks gehoord.
Ik neem aan dat dit niet alle tracks zijn die er gedraait zijn, maar Armin heeft 3 uur gedraait waarvan sowieso 19 tracks ID'ed zijn... houdt dus in principe in dattie een kleine 10 nummers heeft gedraait die ofwel vergeten ofwel niet ID-baar zijn
Dat vind ik wel erg jammer aangezien ik wel verrast wil worden op een feest
De tracklist van Markus vind ik daarom ook ver van indrukwekkend.
Wat ik wel erg jammer vind dat ik die nu heb gemist is Sander Bouma (van de Bouma Bros hier op TA)
Die kerels (beide broers posten) hebben een verfrissende kijk op voor mij vaak verrassende tunes. Daarbij komt dat zijn muziekkeus helemaal in mijn stijl past.
Kortom... zo een feest 1 of 2 keer per jaar kan leuk zijn, maar ik word inmiddels wel teveel doodgegooid met dezelfde sets van dezelfde mensen op dezelfde feestjes.
Originally posted by Glaniskanis
Als ik zo die tracklists zie dan vind ik het eigenlijk niet zo indrukwekkend
Ik bedoel als ik vorige maand naar een Armada feestje was gegaan dan had ik precies dezelfde tracks gehoord.
Ik neem aan dat dit niet alle tracks zijn die er gedraait zijn, maar Armin heeft 3 uur gedraait waarvan sowieso 19 tracks ID'ed zijn... houdt dus in principe in dattie een kleine 10 nummers heeft gedraait die ofwel vergeten ofwel niet ID-baar zijn
Dat vind ik wel erg jammer aangezien ik wel verrast wil worden op een feest
De tracklist van Markus vind ik daarom ook ver van indrukwekkend.
Kortom... zo een feest 1 of 2 keer per jaar kan leuk zijn, maar ik word inmiddels wel teveel doodgegooid met dezelfde sets van dezelfde mensen op dezelfde feestjes.
I was just thinking the same...
Aug-16-2004 11:45
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^
Aug-16-2004 12:41
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ga er dan niet zo vaak naartoe
Ik kan mij echt ergeren of het geklaag dat dj's altijd hetzelfde draaien. Als je regelmatig naar een setje van markus of armin luistert dan zullen die tracklists idd niet als vernieuwend overkomen. Want de tracks heb je toch al gehoord op hun shows. Bovendien spelen de dj's toch altijd voor een ander publiek (de fans die een paar honderd km rijden niet meegeteld).
Dus in dit geval, stop met luisteren naar global dj broadcast, stop met luisteren naar asot. Download geen setjes meer van armin en markuz en ik garandeer je dat je die muziek meer dan 1-2x op een jaar leuk vind (tenzij je die muziek niet graag hoort)
Originally posted by djcresto
Ik kan mij echt ergeren of het geklaag dat dj's altijd hetzelfde draaien. Als je regelmatig naar een setje van markus of armin luistert dan zullen die tracklists idd niet als vernieuwend overkomen. Want de tracks heb je toch al gehoord op hun shows. Bovendien spelen de dj's toch altijd voor een ander publiek (de fans die een paar honderd km rijden niet meegeteld).
Dus in dit geval, stop met luisteren naar global dj broadcast, stop met luisteren naar asot. Download geen setjes meer van armin en markuz en ik garandeer je dat je die muziek meer dan 1-2x op een jaar leuk vind (tenzij je die muziek niet graag hoort)
I was just thinking the same again...
Aug-16-2004 14:13
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Kaidreas
^
flashback... argh ze hebben iets veranderd in de matrix
Aug-16-2004 14:29
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
quote:
-Knip-
Ik ga er ook niet vaak heen
Laatste keer Armin live gezien was in juni... ik luister ook zelden naar ASOT (1 keer per maand is veel) en nooit naar GDJB (alleen als dr een interessante andere dj een set doet of als Markus een nieuwe tune heeft gedraait pak ik de set erbij)
Je tips gaan dus niet voor mij op... alhoewel ik me wel kan vinden in wat je zegt... maar kijk is naar een set van J00f (hoewel ik daar niet zon fan van ben) je ziet bijna alleen maar ID staan.
Dat is wel verrassend en fris!
Ik zeg ook niet dat ik die sets niet 1 of 2 keer per jaar leuk vind... maar die feestjes is toch wel wat anders.
Daarbij komt nog dat Markus in zn sets op GDJB vaak wel stukken interessanter draait dan bij deze set het geval was:
quote:
Nikola Gala - Swing 2 Harmony
Perry O'Neil - Wave Force
BT vs Sasha - Remember Magnetic North
Perry O'Neil - Arise
Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue
Markus Schulz presents Elevation - Largo
Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix)
Roland Klinkenberg vs Holden - Bounce @ Nothing
Vadim Zhukov - Exit
Nou sorry hoor, maar als ik dit zie dan moet ik echt wel 3maand terug kijken op GDJB om een beetje overeenkomst te zien
Vind ik ook ...
Breng misschien een beetje variëteit in de dingen die je beluistert of draait dan ga je van elk subgenre of set meer genieten.
Ik heb al voorgehad dat ik maanden niet naar een set of de styl naar Armin had geluisterd en dan de eerste keer dat ik terug naar een set van hem luister =
allé das persoonlijke smaak en mening hé ..
Aug-17-2004 09:58
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Ik heb dat voor nu, vakantie + altijd d edonderdag weg en weinig sets te downen omdat ik andere shit wou downloaden.
Nu setje op, laatste asot binnen en het verrast wel
Aug-17-2004 10:06
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
tedju das al gedaan =\.
'three dj's in a rubber dingie', komt dat er niet aan toevallig?