tjsssheee, jij leest inderdaad alleen die post waar ik in scheld.........aangezien die alleen naar jouw gericht zijn.....
Sep-21-2001 13:22
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
OEI OEI.. we zijn weer aan het flamen.. jongens relax (heej, ben ik weer de vredestichter ) weet je wat je zou moeten doen met al die agressie? pak een kussen of ontvoer een leraar van school ofzo en laat die eens kennsi maken met die woede, werkt altijd (tenminste dat is me verteld).. Oh ja, ik vind het eigenlijk wel jammer dat de count weg gaat, nu kan ik nie meer mijn TA naam halen.. Damn,
Is dat al zeker dan? Ik ben benieuwd wat voor status jij had bedacht Vertel..vertel...
Sep-24-2001 12:39
TimeportE
... Addicted Yet ?
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Miss Proximus Is dat al zeker dan? Ik ben benieuwd wat voor status jij had bedacht Vertel..vertel...
Nou het had nog wel een tijdje geduurd.. maar ja over die naam. tja tja.. ik had iets in gedachten, nog niets concreets (did i just say that?) ofzo.. had iets natuurlijk met mijn nick te maken.. voor de rest.. het is niet for you're maar for mine eyes only ..
JAJA.. TimeportE is vandaag op dreef, hehe
Registered: Apr 2001
Moet je nog ff snel die posts gaan maken he. Stuk of 200 deze week. Doe je best!
Sep-25-2001 13:11
TimeportE
... Addicted Yet ?
quote:
Originally posted by Dj Lex Moet je nog ff snel die posts gaan maken he. Stuk of 200 deze week. Doe je best!
Stel ik spendeer per dag 2 uur achter de comp en internet.. ik moet dan 200 posts hebben .. 2 uur maal 6 (zondag = rustdag ) = 12 uur..
200/12 = 16 2/3 post per uur.. eitje!!.. .. alleen word het moeilijk om elke dag 2 uur te doen want: -ik ben morgen de hele dag weg en -zondag denk ik zon kater te hebben dat ik nie eens in de buurt van iets lichtgevends moet komen!
Registered: Jan 2001
Jongens en meiden het is dan zover de post count is weggehaald.
Sep-26-2001 18:39
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Yarnie Jongens en meiden het is dan zover de post count is weggehaald.
das bout
ik had nog maar één post nodig, dan was ik toe aan me 1000e
(dit is dus post 999)
Sep-26-2001 22:27
TimeportE
... Addicted Yet ?
Hee ik had een vraagje aan de mensen die dit eventueel zouden wete (mods, vrienden van swamper of wie dan ook).. Hoezit het met die ondertitels blijven die staan of worden die ook weggehaald?.. Of zit hier ook weer een masterplan achter ofzo?..
slaat weer helemaal nergens op dat dat weg is zeg!
Beetje jammer. Wie weet is Optimus wel de laatste die we nog kunnen feliciteren met zijn mooie aantal posts! Je gaat namelijk niet per persoon kijken in zn profile hoeveel posts hij heeft.
En van dat vluchtnummer: voor de gene die dat bed8 heeft: strakke actie!!
ik vind het ook maar een dom idee om de posts weg te halen, tis toch gewoon interessant om te zien hoeveel posts iemand heeft gedaan, weer een idee waar ik het eigenlijk nie eens mee ben maja.......