|
|
|
|
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|

Heh, kwas echt onder de indruk van de organisatie voor zo'n eerste feestje! Vet geluid en behoorlijke verlichting... super! Dikke thumbs up voor de organisatie!
JediD4M, schitterend verslag (Y) Khad alleen geen idee wie je bent, maar ben inmiddels ingelicht 

Muziek was ook dik in orde, niet allemaal perfect, maar dat mocht de pret niet drukken Kmoest zelf ook even wat wennen aan de CD spelers, nog NOOIT met cd's gedraaid namelijk Maar het ging me wel redelijk af had ik de indruk, en Chris kwam dat nog even bevestigen Ik kan jullie vertellen dat ik de halve avond ben bezig geweest mezelf af te vragen wat ik in godsnaam moest draaien Aangezien er voor me al behoorlijk prog was gedraaid, en ik ook wist dat er na mij veel uplifting zou worden gedraaid, heb ik getracht een beetje een brug te slaan, zonder gelijk volledig uplifting te gaan. Vandaar het voor sommigen misschien wat verrassende setje Maar als ik de reacties mag geloven was het wel geslaagd De 1e track was idd Northern Lights...

| quote: | Originally posted by Eagle`
@ Ei: thx om men plaat niet op te stoken |
Ik was het wel van plan, maar Pooley is je redder geweest en heeft me overgehaald de plaat toch maar aan hem te overhandigen 

| quote: | Originally posted by Buoyant
die jongen eet kei gezond |
Hier nog 1 

Rest van de foto's!
Tot de volgende keer allemaal! T was me een waar genoegen 
Last edited by eieregooie on Jul-26-2004 at 05:12
|
|
Jul-26-2004 04:44
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Het was echt super. De meesten zag ik voor de tweede keer (eerste keer in Asta), maar deze keer was er wat meer mogelijkheid tot rustig een praatje slaan. Stuk voor stuk toffe mensen, en de sfeer zat er deftig in, ondanks de relatief lage opkomst.
Ik heb me super geamuseerd, de sets waren allemaal zeer nice. Zoals gewoonlijk had ik zenuwen voor m'n set, maar al bij al viel het nog goed mee. Chris ging na me een prog setje spelen, en vroeg me hoe ik ging eindigen. I didn't know yet, uiteindelijk werd het Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)... Sorry again dat ik niet afgebouwd heb, maar ik had er echt geen zin in 
Tracklist... ik zou bij god niet meer weten wat ik allemaal gespeeld heb Niemand die het heeft opgeschreven? 
Anyway, zeker voor herhaling vatbaar, heb me goed geamuseerd. Lekker eten, toffe mensen, goeie muziek, en een goeie sfeer. What more do you need?
|
|
Jul-26-2004 08:46
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Gorik
tranceaddict in training
Registered: Jun 2004
|
|
|
Jul-26-2004 10:08
|
|
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
Jul-26-2004 12:05
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:21.
Forum Rules: