|
Re: Re: גימל ראשון שלי- אני אכבר חנון
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחח.... איזה מעפן אתה!
מה זה אסור לך לבוא לצבא חולה?
חן... תפסיק להיות כזה חנון ותבריז קצת משיעורים.... לך שב בשקם עם כל המקובלים!!
יש אחד שהיה איתי כל הטירונות וכמעט כל האימון מתקדם...
ועכשיו אלעד שיבץ אותו להיות איזה טבח בבית ליד
הוא עושה 5-9 ולפי מה שאלעד אמר לי הוא גם מקפיץ אותו רק מתי שצריך או משהו כזה
כי הוא גר באילת והבסיס בבית ליד
חיים דבש או לא דבש? |
תראה מה זה
איך אנשים חיים טוב בצה"ל 2004
אני לא מאמין
הבן זונה עושה 5-9?????
9-5
פשוט לא יאומן
יעני הוא בא ביום ראשון ויוצא בים חמישי ל-9 ימים בבית
הלוואי עלי מה אני יגיד לכם נותר לי רק לקנא בבחור בר המזל הזה שהכל הצליח לו בחיים הצבאיים
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|