|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
האמת אני אפילו לא יודע כמה אני בדיוק מקבל כרגע...
לפני 3 חודשים קיבלתי 352 עדיין...
ואז לפני חודשיים קיבלתי פתאום 1192
ואז חודש שעבר קיבלתי 550
מעניין כמה אני יקבל החודש... |
1192?!
בונה אחי זה הרבה כסף..
זה כמו עבודה של ילד בן 15 בסופרלנד..זה לא רע בכלל ואני מדבר בשיא הרצינות..אני יכול לחיות מזה טוב מאוד
אני מקבל 389 אגב.........קשים חיי הג'ובניק
|