Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Fotocamera kopen
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by raoel
Zelf in mijn broekzak kan ik um redelijk meenemen, maar prettig is anders.

Niet als er ook nog een portomonnee, een bos sleutels, een telefoon en in mijn geval ook nog een pakje sigaretten in moeten

Jaja, ik ben een master in broekzak indelen

Old Post Jul-28-2004 21:22 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

http://www.kieskeurig.nl

De plek om te vergelijken en reviews te lezen

Old Post Jul-28-2004 21:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Hitman
Vorige week een SD kaartje gekocht, 256 mb voor €50 (koopje) ik kan dus nu in de hoogste resolutie 312 foto's maken of 891 seconden filmen...

Voor de aankoop van SD of andere geheugenkaartjes, kijk hier even:
http://www.tweakers.net/pricewatch/...dfilter=Benelux

Secure Digital Card 256MB (Kingston), vanaf €35,35

Er is een gigantisch aanbod in digitale camera's en het is erg lastig om ze met elkaar te vergelijken omdat iedere camera weer andere voor/nadelen heeft. Ik heb mijn camera gekocht nadat ik de foto's van een vriendin had gezien en de camera een keertje had geleend.

Old Post Jul-28-2004 21:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Flipper01
Voor de aankoop van SD of andere geheugenkaartjes, kijk hier even:
http://www.tweakers.net/pricewatch/...dfilter=Benelux

Secure Digital Card 256MB (Kingston), vanaf €35,35

Er is een gigantisch aanbod in digitale camera's en het is erg lastig om ze met elkaar te vergelijken omdat iedere camera weer andere voor/nadelen heeft. Ik heb mijn camera gekocht nadat ik de foto's van een vriendin had gezien en de camera een keertje had geleend.

Ik zou alleen zelf eerder gaan voor een Dane-elec of een Sandisk SD-kaart. Daar betaal je wel iets meer voor maar de kwaliteit van die dingen is stukken beter.

En tis precies wat iedereen zegt, je moet je eerst orienteren op wat voor camera je wil (bij mij moest ie in ieder geval klein zijn), wat je ermee wil doen (sportfoto's maken), en wat voor budget je hiervoor over hebt. Bij mij gaf uiteindelijk de accu de doorslag (geen batterijen dus). Ik zou gewoon een hoop reviews zoeken van verschillende camera's. Deze review gaf uiteindelijk voor mij de doorslag: http://dp-now.com/archives/000695.html (is hetzelfde model als de konica minolta dimage g400 )

Old Post Jul-29-2004 08:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

voor CF: koop een Ridata of een Trascend kaart, die schrijven de data sneller weg dan een Sandisk of ander A-merk

Old Post Jul-29-2004 08:52 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Heb je al een beslissing genomen welke camera je gaat kopen ??

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-06-2004 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bailey
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Ik heb die Nature One foto's en filmpjes genomen met een Canon Ixus 430. Prima ding, ben er erg tevreden over.

Old Post Aug-06-2004 18:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bailey Click here to Send Bailey a Private Message Add Bailey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Heeft er hier iemand ervaring met het afdrukken van digitale foto's bij printshop's? Ik vind dat de prijzen wel meevallen; met alle kortingen bij AH 65 foto's voor ongeveer 9 euri.

Maar iemand ervaring hiermee?

Old Post Aug-10-2004 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Jappio
Heeft er hier iemand ervaring met het afdrukken van digitale foto's bij printshop's? Ik vind dat de prijzen wel meevallen; met alle kortingen bij AH 65 foto's voor ongeveer 9 euri.

Ik heb weleens een aantal foto's laten afdrukken bij de HEMA. Ging perfect. Je kon ze uploaden via hun website en een paar dagen later kan je ze dan ophalen

Old Post Aug-10-2004 14:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Jappio

Heb verleden jaar een stel foto's die met een Ixus 400 waren gemaakt op een cd geknald en naar een fotowinkel gebracht en de kwaliteit was helemaal top.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-10-2004 15:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Hallo!

Heeft er iemand toevallig nog een kapotte ixus thuis liggen ofzo?

Het verhaal is namelijk zo... op vakantie heeft een of andere vrolijke vriend de batterij lader (en batterij) van me cam gejat Ik heb ter plaatse een nieuwe batterij gekocht, en kon opladen met de lader van DrOetker gelukkig... Maar nu ben ik dus op zoek naar een lader voor me batterij... Het gaat om het type batterij dat in de ixus v2, v3, 330 etc zit...

Iemand suggesties?

Old Post Aug-27-2004 13:34 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by eieregooie
Hallo!

Heeft er iemand toevallig nog een kapotte ixus thuis liggen ofzo?

Het verhaal is namelijk zo... op vakantie heeft een of andere vrolijke vriend de batterij lader (en batterij) van me cam gejat Ik heb ter plaatse een nieuwe batterij gekocht, en kon opladen met de lader van DrOetker gelukkig... Maar nu ben ik dus op zoek naar een lader voor me batterij... Het gaat om het type batterij dat in de ixus v2, v3, 330 etc zit...

Iemand suggesties?

Vraag Frans eens.

Kan het op partyflock even vragen, fotografen forum. Maar weet niet wat ze nieuw kosten.

Old Post Aug-27-2004 13:52 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Fotocamera kopen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackamazing classic hard-trance needs id #2 [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - "We Know What You Did" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:49.

Forum Rules: