 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Denver, the last dinosaur (of iets dergelijks, zo ging het liedje ten minste, dat ik nog steeds uit mijn hoofd ken )
DJ Cat (met linda de mol)
|
Hahahahaha, ja die ken ik ook nog.... hahaha Denver the last dinosaur... was hem al helemaal vergeten, maar nu je het zegt kan ik het me weer helemaal herinneren!! Was best wel grappige serie, en vooral dat liedje was onwijs leuk, die kon ik altijd helemaal meezingen! nu niet meer helaas...
en die DJ Cat ken ik ook nog wel, was altijd op super channel... onwijs goede tekenfilms hadden ze daar!
| quote: | | Ik weet niet hoe dat komt, maar als ik aan die "periode" terugdenk, moet ik altijd denken aan een reclame van Nescafe vroeger, met dat deunje van een panfluit, sommigen zullen deze reclame zich wel herinneren. Dan werd er op t einde zoo "Neeeeeescafeeee" geroepen. |
... nee, daar heb ik nou geen last van nee.

___________________
|
|
Sep-23-2001 11:41
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
|
|
|
Sep-23-2001 11:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:37.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|