|
| quote: | Originally posted by FederalBI
לפי דעתי אתה צודק.
ולפי מה שאני חושב לא רק מפיק אחד יש לו |
?וואי חבר'ה מה יהיה
קודם אמרתם שרוברט לא עושה כלום אלא רק רושם את השם שלו בטראקים - עכשיו עופר ניסים...
נו מה אתם רציניים? מה זה הבולשיט הזה...מה אתם אומרים סתם להביא שום הוכחות מובהקות???
לא יפה...ליצור זה עבודה קשה אחושרמוטה - וסתם להגיד שבן אדם לא עושה כלום בזמן שפועל המצב ההפוך קצת לא מנומס ולא מקובל...
תבדקו קודם את הנושא...
...נ''ב: שמועות זה דבר רע
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|