Originally posted by Chicane
Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer
Ha, dat had ik niet eens opgemerkt.
Maar had het artikel ook gelezen, toch best stoer als je denkt aan al die mensen die kijken.
Beetje voorbarig gereageerd zonder na te denken de vorige keer
Aug-11-2004 15:57
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
ach leuk voor hem jammer voro het publiek!
Aug-11-2004 16:03
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Zie het al helemaal voor me. De leden van Zulu stam in Africa zitten voor de enige televisie in de wijde omtrek. Ze horen de klanken van Tiesto en doen spontaan hun peniskokers af. Er volgt een rituele dans op de beats van de vermaarde dj. De oogst mislukt, er komt een sprinkhanenplaag, alle eerstgeborenen sterven ter plekke. Boos stappen de inboorlingen in hun krakkemikkige roeibootjes en beginnen aan de lange reis naar Europa. Na 12 jaar zweet en tranen bereiken ze dan eindelijk Breda en slaan de boel bij Black Hole helemaal klein...
Hun wraak zal zoet smaken
Aug-11-2004 16:04
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by jp
Zie het al helemaal voor me. De leden van Zulu stam in Africa zitten voor de enige televisie in de wijde omtrek. Ze horen de klanken van Tiesto en doen spontaan hun peniskokers af. Er volgt een rituele dans op de beats van de vermaarde dj. De oogst mislukt, er komt een sprinkhanenplaag, alle eerstgeborenen sterven ter plekke. Boos stappen de inboorlingen in hun krakkemikkige roeibootjes en beginnen aan de lange reis naar Europa. Na 12 jaar zweet en tranen bereiken ze dan eindelijk Breda en slaan de boel bij Black Hole helemaal klein...
Hun wraak zal zoet smaken
Oké noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!!