|
| quote: | Originally posted by Origin
אני קצת סוטה מהנושא ....חייל חימוש ...אני אתודעי שמיועד לחייל חימוש יש למישהוא מוסג מה זה .. ומה עושים שם ? |
RUN FOR YOUR LIFE!!!
חחח..לא באמת..
חיל החימוש..זה החיל הכי בלאי בצה"ל..
שולחים לשם בד"כ אנשים עם פרופיל גבוהה שלא הגיעו לקרבי..שזה גם..עתודאים כמוך
חיל החימוש אחראיים על האחזקה של כל הכלי רכב/טנקים/נשקים של הצבא...
שזה חרא..
יש בבה"ד 20,שזה הבסיס הדרכה של חימוש הרבהההה קורסים..
ש90% מהם זה חרא חבל על הזמן..כמו למשל: מכונאי נגמ"ש, חשמלאי טנקים, מתקן פנצ'רים, נשק, מתקן גנרטורים..
בקיצור מגעיל..
אבל!
אפשר ליפול טוב משם..אם יש לך מזל..
אם אתה עושה קורס בוחן תחמושת/אופטיקאי
ונופל בבסיס שכונתי שבו לא ממש צריכים כזה מקצוע..אתה יכול להסתדר!
ואני דוגמא טובה לזה
ורועי ...
הקח"ש הקודם שלי יצא לקורס צניחה..זה הכי מצחיק לראות סיכת חימושון..ומעלייה כנפ"ץ..חחח 
Last edited by Sm0keMachine on Aug-28-2004 at 15:16
|