|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא יודע אם מישהו הזכיר את זה...
אבל אילן הוא גם דבר שעומד להשתחרר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי עכשיו רועי!!
אחת מהיציאות היותר טובות שאני זוכר בפורום...
ואם כבר מדברים על שחרורים עתידיים אסור לשכוח כמה מאוד מעניינים
נאד מסריח
חרבון עצבני
וילי 1
וילי 2
ירושלים - אופס זה כבר השתחרר ב1967
מחבלים עם דם על הידיים - נראה לי זה של פול ואן דייק והוא לא מתכוון לשחרר את זה כמו הרבה דברים שלו
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|