|
Armin van Buuren. Uitleg overbodig Draait gewoon precies mijn smaak.. een mix van progressive, uplifting, techtrance & een vleugje techno. Daarbij is het bij Armin altijd een feest. Live is hij super, verder mag je 'm niet beoordelen op ASOT, waar daar draait hij gewoon alles.
2. Markus Schulz. Kende hem vorig jaar niet eens. Voor mij echt de nieuwkomer dit jaar. Paar keer live gehoord en hij erg goed.
Verder zijn z'n livesets vaste koek bij mij, en is progressive trance gewoon verreweg mijn favoriete achtergrondmuziek tijdens het internetten en leren, ook niet onbelangrijk
3. Marco V. De sets zijn altijd steengoed, mixtechnisch erg sterk. Draait altijd ook nieuwe knallers in z'n set, waarbij je denk waar haalt hij ze toch weer vandaan. Respect voor Marco!
4. Ferry Corsten. Heeft het hele jaar al een goede platenkeuze van progressive, trance en techno, waarbij hij toch altijd weer topplaten weet te vinden die je bij andere "vergelijkbare" dj's nooit hoort.
Misschien net te veel eigen producties, maar die zijn wel vaak van hoge kwaliteit. Stelt mij gewoon nooit teleur.
5. DJ Tiesto.
Is gewoon top, maar heb hem dit jaar nog niet live gezien... vandaar die lage positie! Vind z'n platenkeuze nog steeds erg goed en hoef 'm maar 1x live te zien en hij stijgt weer een paar posities
Voor de rest heb ik eigenlijk geen echte favoriete dj's. Wel veel dj's die ik goed vind, van een James Holden, Ben Lost, Perry 'O Neil, Misja Helsloot, Cor Fijneman tot een Jochen Miller, Cosmic Gate en Marcel Woods. En zo kan ik nog wel een paar noemen.
|