Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > DJ MAG Top 100 dj's in the world - the vote has begun! go vote for your favourite dj
Pages (27): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by princess cc העיקר אח"כ אתם קוטלים את טלטול על זה שפתח ת'רד על אהבה...



מה הקשר??

וואלה לא מבין איך זה מתקשר למשאמרת לפני זה

ובכל מקרה אי אפשר בכלל לטעון שהטרד הזה לא רלוונטי והוויכוח מתנהל סביב נושא הטרד שהוא די גיי השנה

וגם לא הייתי קורא לזה ויכוח
אני לא מתווכח עם אנשים שבוחרים בדי גיים כדי גיים של השנה בלי ששמעו אותם מנגנים בכלל ואחרי זה עוד מכנים אנשים שמנסים להסביר להם כמה שזה דפוק בכינויים כמו טמבל

ואלה עוד מאה שנה אני לא יבין את זה...
אני מכבד את משבאמת שומע את טיאסטו (אני מדבר עכשיו על סטים שלו) ואוהב את משהוא שומע .
אבל אם המודה זה לא לשמוע ולהגיד שהוא טוב אז אל תתלוננו אחרי שהטרד המלצות מלא בהמלצות עם שם הרליז ומילה אחת ששוה הכל "חזק" ממש עזרה לי ההמלצה הזאת...
ככה זה
יש אנשים שמתלהבים משמות
אני אישית ועוד רבים כמוני פה אני מאמין ויודע מעדיפים להתלהב מהמוזיקה עצמה

נ.ב.
אליאור אני יודע שגם אתה לא הולך אחרי שמות ובאמת מגיב על משאתה שומע
אז לא משנה לאן נגרר הויכוח מקווה שתמשיך להנות מהמוזיקה שאתה שומע....מעריך אותך על זה
בטרד המלצות אתה בין הבולטים גם בכמות הפוסטים של המלצות ובעיקר באיכות ובפירוט על הטראקים (ועדיין מספר אחת זה טלטול שאשכרה משקיע תנשמה שלו בכל המלצה...לא דבר קל)


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-22-2004 21:21 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אבל אם המודה זה לא לשמוע ולהגיד שהוא טוב אז אל תתלוננו אחרי שהטרד המלצות מלא בהמלצות עם שם הרליז ומילה אחת ששוה הכל "חזק" ממש עזרה לי ההמלצה הזאת...

על זה בכלל אפשר לפתוח טרד שלם אבל נעזוב כרגע את הנושא ונדבר על ההצבעה...
יש לי שאלה אולי קצת לא לעניין אבל בכל זאת - נכון אבאב אנד ביונד - הרי הם 3 מן הסתם אז השאלה היא מי מביניהם באמת מתקלט או שכל אחד שם טראק משלו יענו כשהם מתקלטים אז כל אחד שם משהו אחר אחד אחרי השני...? או שזה רק אחד מהם ושניים האחרים עוזרים בהפקות של טראקים - ולכן במקרה זה אולי עדיף לכתוב את השם של אותו שמתקלט ולא את הסם המלא של הטריו??? לא יודע למה הנושא הזה קצת מבלבל אותי בזמן האחרון...

:נ''ב
quote:
ועדיין מספר אחת זה טלטול שאשכרה משקיע תנשמה שלו בכל המלצה...לא דבר קל)

וואלה תודה רבה אחי - תכלס אתה השני שאומר לי את זה אחרי אורן... אבל מה, בזמן האחרון כמו ששמת לב אני כמעט ולא ממליץ ותאמת לא מרבה בלהיכנס לטרד ההמלצות כי אני כבר יודע שתהיה שם רשימה של השיחרורים של אותו יום כאשר כל שיחרור הינו "חזק" ... כן... אבל תאמת אחרי ששמעתי את מה שאמרת - בא לי עוד פעם לחזור לאותו טרד...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Aug-22-2004 21:40  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

עזבו את זה שגם אני לפעמים מאלו שרושמים "חזק" ליד שם של טראק..

אני לא מבין למה זה כ"כ מפריע לכם..
כי דוגרי לא לכולם יש זין לשבת ולהגיד "כן השיר הזה ככה וככה, ושהמלודיה נכנסת באמה ואמה אז הפיטמה שלי רוטטת ואח"כ שהקיק נכנס לקראת הסוף אני גומר כמו נקבה רכרוכית"

יאללה...שתחררו...
ואם נדבר דוגרי - אני די בטוח שאתם מורידים לרוב גם את הריליסים של ה"חזק"..כי חלקכם
אח"כ מפרטים על זה יותר

יאללה נעזוב, וויכוח סתמי..

שכולנו נהנה ממוזיקה טובה ב"ה

Old Post Aug-22-2004 21:45  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by KrazyDJs
עזבו את זה שגם אני לפעמים מאלו שרושמים "חזק" ליד שם של טראק..

אני לא מבין למה זה כ"כ מפריע לכם..
כי דוגרי לא לכולם יש זין לשבת ולהגיד "כן השיר הזה ככה וככה, ושהמלודיה נכנסת באמה ואמה אז הפיטמה שלי רוטטת ואח"כ שהקיק נכנס לקראת הסוף אני גומר כמו נקבה רכרוכית"

יאללה...שתחררו...
ואם נדבר דוגרי - אני די בטוח שאתם מורידים לרוב גם את הריליסים של ה"חזק"..כי חלקכם
אח"כ מפרטים על זה יותר

יאללה נעזוב, וויכוח סתמי..

שכולנו נהנה ממוזיקה טובה ב"ה

קודם כל זה לא מפריע אלא פשוט הופך את הטרד לא להמלצות אלא לסתם רשימה של השיחרורים...

נכון אמרת שאנחנו מורידים את הרליזים של ה"חזק" אבל זה כמובן לא בגלל שהמלצת על זה ואמרת שזה "חזק" כי מין הסתם לא אמרת בזה כלום לדעתי... אבל אתה צודק נעזוב את הוויכוח כי הוא לא תואם את הנושא של הטרד... יאללה תמשיכו עם ההצבעות חבר'ה...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Aug-22-2004 22:02  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cluBBer
Sultan Addict again



Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
Arrow

1.Armin van Buuren
2.Airwave
3.Chus
4.Markus Schulz
5.Probspot

Old Post Aug-22-2004 22:58  Israel
Click Here to See the Profile for cluBBer Click here to Send cluBBer a Private Message Visit cluBBer's homepage! Add cluBBer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by cluBBer
1.Armin van Buuren
2.Airwave
3.Chus
4.Markus Schulz
5.Probspot


יש סטים של איירוייב מהשנה באינטרנט בכלל?

Old Post Aug-23-2004 00:40 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Viber
יש סטים של איירוייב מהשנה באינטרנט בכלל?


הוא התארח אצל ארמין ב-xxl
ב-
asot 142


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-23-2004 02:05 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by taltul יש לי שאלה אולי קצת לא לעניין אבל בכל זאת - נכון אבאב אנד ביונד - הרי הם 3 מן הסתם אז השאלה היא מי מביניהם באמת מתקלט או שכל אחד שם טראק משלו יענו כשהם מתקלטים אז כל אחד שם משהו אחר אחד אחרי השני...? או שזה רק אחד מהם ושניים האחרים עוזרים בהפקות של טראקים - ולכן במקרה זה אולי עדיף לכתוב את השם של אותו שמתקלט ולא את הסם המלא של הטריו??? לא יודע למה הנושא הזה קצת מבלבל אותי בזמן האחרון...


שאלה מאוד לעניין אחי
בעקרון גונו גראנט הוא הדי גיי שבחבורה אבל לא ראיתי שאיפשהו רשום גונו גראנט לבד
זה תמיד מאוזכר כאבאב אנד ביונד...
ולכן אני מניח שההצבעה תהיה להרכב כולו
לא שמעתי שפאבו או טני מתעסקים עם הצד הזה של האומנות...
כך שיש את גונו שהוא הדי גיי וגם יוצר מוכשר שכבר הוכיח את עצמו גם מחוץ להרכב
יש את פאבו שלא מתקלט ופעיל יחסית יותר מגונו כיוצר מחוץ למעל ומעבר
ויש את טוני שעושה רושם הוא השקט בחבורה...
יש לו הרכב צדדי רק עם אחיו
nitromethane למי שזוכר קטע שלהם משנה שעברה...
נדמה לי שיש להם עוד הרכב אבל בשעה כזאת של הבוקר אתם בטח לא מצפים מממני ליתר פירוט מזה אהה?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-23-2004 02:31 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Haoman TraffiC
tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location:

1-Deep Dish

2-Roger Sanchez

3-Carl Cox

4-Hernan Cattaneo

5-MOSHIC!!

אני לא מבין את הדיון הדבילי הזה פה
כול אחד שומע מה ש-הוא אוהב(נראה לי...)ומה שנישמע לכם מכאן לא נשמע
להוא משם..

יום טוב

Old Post Aug-23-2004 09:19  Israel
Click Here to See the Profile for Haoman TraffiC Click here to Send Haoman TraffiC a Private Message Add Haoman TraffiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

איווריב???
מה לו ולמיקסוס בכלל? יש לו הרבה מה ללמוד..
לדעתי אין לו מקום במאה הראשנים


___________________

Old Post Aug-23-2004 13:42  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Rising
איווריב???
מה לו ולמיקסוס בכלל? יש לו הרבה מה ללמוד..
לדעתי אין לו מקום במאה הראשנים


סתם אני אוהב את הטעם שלו
בפעם האחרונה שהורדתי סט שלו הוא היה חצי ברייקס משובח וחצי אפליפטינג...אקיצר סתם נחמד...

Old Post Aug-23-2004 14:49 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by Viber
סתם אני אוהב את הטעם שלו
בפעם האחרונה שהורדתי סט שלו הוא היה חצי ברייקס משובח וחצי אפליפטינג...אקיצר סתם נחמד...


כן יש לו אחלה טעם..
אבל המיקסים שלו לא בשמיים


מושיק אחד התותחים! אני שוקל להכניס אותו


___________________

Old Post Aug-23-2004 15:46  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > DJ MAG Top 100 dj's in the world - the vote has begun! go vote for your favourite dj
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2 Tunes to identify (Should be easy) [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStimulant DJ's - "Are You Serious" (Paul Glazby Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:05.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!