ye it was pretty sad not that many ppl showed up, though i had a great time! so i really hope that the club will get some more backup and have more visitors the next few times, if it should be able to continue!
jag har precis snackat med Kristian Nielsen och Niklas Harding, residenter på Klub Tomat, och dom ska stänga! alldeles för lite folk kommer p.g.a den dåliga promotionen plus att torsdag är en dålig dag att ordna fester på. helvete
Alright, jag drar till Tomat ikväll, ifall någon ska dit slå en signal 0704-096196 så kan vi mötas. det blir en helskön kväll, sista chansen att höra trance på ett bra tag i danmark. med lite tur ska jag också lira en halvtimma
Ja, fy vad tomt det var igår. När jag kom dit kl. 00.00 var där endast en DJ och dennes kompis där. Sedan kom det lite fler men det var knappast mycket att hänga i granen precis. Jag spelade bara en timme utav mina utlovade 3 pga av strul med line-upen. Inte för att det gör så mycket. Egentligen skulle Andreas H spelat men han har ju tyvärr blivit sjuk. Men det var ändå ganska ok. Att spela är ju alltid roligt hehe.