Registered: Dec 2001
är det inte vår egen swe_trance som står å spanar på sina kollegor i bakgrunden?
batteries not included.
- dave
Oct-04-2004 15:05
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Vizay
är det inte vår egen swe_trance som står å spanar på sina kollegor i bakgrunden?
Jaja, nån måste ju se till så att allt går rätt till
Oct-04-2004 16:15
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jaja, nån måste ju se till så att allt går rätt till
exakt.... vem vet hur det annars skulle gå liksom.. hehe
Oct-04-2004 18:22
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
swe_trance haha fan är det du som är göteborgaren med den asjobbiga fulla äckliga polaren som stod o skrek i bar överkropp eller? ni va inne i vår hytt (6000) en hel del hehe .. fan att jag missade nellyshowen ingen jävel som sa när den va.
Oct-06-2004 11:25
SWE_TRANCE
Spacemonkey
quote:
Originally posted by WoberT
swe_trance haha fan är det du som är göteborgaren med den asjobbiga fulla äckliga polaren som stod o skrek i bar överkropp eller? ni va inne i vår hytt (6000) en hel del hehe .. fan att jag missade nellyshowen ingen jävel som sa när den va.
haha, du har så rätt så
"asjobbiga fulla äckliga polaren" kan man väl lugnt säga, riktigt jävla påfrestande
Kommer du ihåg "måttliga mängder, det finns det ingenting som heeeeter. Ska man supa, så ska man supa i Borås"
Den jävla låten skrek han fan hela tiden..Han satt t.o.m ut genom bilrutan när vi kom hem till Borås
Kan även säga att han jagade DJ Anneli runt däck 6 med sin parfymflaska och sprutade ner henne..haha
Och ja, vi var en del inne i eran hytt tror jag befann mig i andras hytter mer än min egna
Om jag kommer ihåg rätt så var showen runt 02.00 tiden, var rätt så rejält tankad då..vilket medför lite problem med minnet
Oct-06-2004 15:55
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
quote:
haha, du har så rätt så
"asjobbiga fulla äckliga polaren" kan man väl lugnt säga, riktigt jävla påfrestande
Kommer du ihåg "måttliga mängder, det finns det ingenting som heeeeter. Ska man supa, så ska man supa i Borås"
Den jävla låten skrek han fan hela tiden..Han satt t.o.m ut genom bilrutan när vi kom hem till Borås
Kan även säga att han jagade DJ Anneli runt däck 6 med sin parfymflaska och sprutade ner henne..haha
Och ja, vi var en del inne i eran hytt tror jag befann mig i andras hytter mer än min egna
Om jag kommer ihåg rätt så var showen runt 02.00 tiden, var rätt så rejält tankad då..vilket medför lite problem med minnet
haha fyfan då hade jag rätt alltså.. hade han bara druckit eller? blev så jävla trött på det där måttliga mängder alltså.. haha.
Hmm va visningen kl2? jag somnade ju fan kl 1 bahhhh
Oct-07-2004 11:03
SWE_TRANCE
Spacemonkey
quote:
Originally posted by WoberT
haha fyfan då hade jag rätt alltså.. hade han bara druckit eller? blev så jävla trött på det där måttliga mängder alltså.. haha.
Hmm va visningen kl2? jag somnade ju fan kl 1 bahhhh
Ja, vad jag vet så hade han bara druckit
Och han brukar inte ta något illegalt men fråga mig inte vart han får sin fylle-energi från
Brukar ju vara tvärtom, att man blir slö!
Oct-07-2004 11:07
-=Kotten=-
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Brukar ju vara tvärtom, att man blir slö!
Nää...öl kan man bli lite seg av men sprit e ju riktiga energibomben...mycket bättre än droger...