Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-FR in Concert, ca vous dit ?
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Mister NjoY
j'vais allé prévenir Ticketbox pour les places
on les fait a combien ? 50.90€ ?

hé fé pas le con jpeux pas encore acheter mes places sur le net

Old Post Sep-08-2004 11:49  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Murphy
tranceaddict

Registered: Aug 2004

Moi je trouve l'idée de FerryTayle très bonne, pour le choix de la ville je préfère laisser les habitués de TA décider car je n'ai aucune idée de la région où nous sommes les plus nombreux. (d'ailleurs combien y a t il de membres sur la France ? )Si c'est sur Paris je veux bien rendre service, et même pour mixer.

Old Post Sep-08-2004 13:45  France
Click Here to See the Profile for Murphy Click here to Send Murphy a Private Message Add Murphy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Murphy
Moi je trouve l'idée de FerryTayle très bonne, pour le choix de la ville je préfère laisser les habitués de TA décider car je n'ai aucune idée de la région où nous sommes les plus nombreux. (d'ailleurs combien y a t il de membres sur la France ? )Si c'est sur Paris je veux bien rendre service, et même pour mixer.

bof pour mixer c pas trop le pb...on est suffisamment pour ca. C plutot pour le lieu que c embetant.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-08-2004 13:50  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by stanymi
C plutot pour le lieu que c embetant.

Ceci est un message de TA-FR South Alliance...

Old Post Sep-08-2004 14:51  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

SI je peux me permettre, je pense que Lyon est assez central, à environ 500 bornes (dsl je parle encore en bornes, la flemme de convertir en euros)de tout le monde, des nordistes comme des sudistes, les suisses...

Mais c vrai que j'ai peut-être une opinion assez faussée là-dessus

Old Post Sep-08-2004 14:59  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj-axl
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2004

TA-FR in concert au parc des princes avec la star ac' en warm up

EDIT: Je sors

Old Post Sep-08-2004 15:00  France
Click Here to See the Profile for dj-axl Click here to Send dj-axl a Private Message Visit dj-axl's homepage! Add dj-axl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

tres bonne ID! et grenoble ??

sinon pour lyon, ca me va farpettement!

Old Post Sep-08-2004 15:23  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Moi je vais foutre la merde dans votre centralisation !!

Il va falloir calculer sachant que je suis BELCHEU !!! NA sisi, ça me botte cette histoire ...

Je proposes p-e pas de mixer, pcq pour le moment, je fais pas le poids ... MAIS, si vous cherchez des danseuses ....

Je sais pas pq, mais je pense avoir trouvé un argument pour faire remonter géographiquement tout ça ...

Run baby run !

Old Post Sep-08-2004 15:42 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Tashita
Moi je vais foutre la merde dans votre centralisation !!

Il va falloir calculer sachant que je suis BELCHEU !!! NA sisi, ça me botte cette histoire ...

Je proposes p-e pas de mixer, pcq pour le moment, je fais pas le poids ... MAIS, si vous cherchez des danseuses ....

Je sais pas pq, mais je pense avoir trouvé un argument pour faire remonter géographiquement tout ça ...

Cela veut dire que tu viendrais avec un car de copines

Old Post Sep-08-2004 15:52  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
tous en Belgique !!!!!!!

Old Post Sep-08-2004 16:02  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

Finalement on la fait chez moi si Tashita ramène des copines ^^

Old Post Sep-08-2004 16:44  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj-axl
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2004

et pourquoi pas Strasbourg? Lieu mythique ou s'est déroulée la célèbre COMMUNITY?

Old Post Sep-08-2004 17:21  France
Click Here to See the Profile for dj-axl Click here to Send dj-axl a Private Message Visit dj-axl's homepage! Add dj-axl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-FR in Concert, ca vous dit ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed the title [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJens De Langer - The Sidewalk [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:25.

Forum Rules: