Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

fan.. jag är för jävla sugen på det där ...

Får ta å tänka på det över veckan .. finns det nån chans att få tag på biljett såhär sent?

(edit)
ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma

Old Post Oct-04-2004 20:57  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking

quote:
Originally posted by jofawe
ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma

haha.... Patrik ffs. Du kan inte missa en sån här fest. Det räcker med att jag säger tre namn bara egentligen, så har du tre jäkligt starka argument att masa dig hit. Above & Beyond, Rotor-Andreas och vår egna Dj Irish! Hur kan du ens överväga att inte komma? Du har ju boende.. det e en billig fest, resan kommer vara värd det. Efteråt kommer du inte ångra dig, såtillvida du inte tappar bort både din mobiltelefon och digitalkamera och det var längesen du var på en fest med en så gjuten och klockren lina. (I mitt tycke sett, en av de bästa linorna för en svensk fest i år!) "Above & Beyond är ute på en exklusiv och unik releaseturnén av nya skivan Anjunabeats Volume 2. Turnén tar dom till bl.a. till Kina, Schweiz, Spanien, Tyskland och Holland innan det blir dags för Sverige och Linköping!" Bara det liksom...

vad mer? Träffa lite polare, dansa loss lite.. ge dina "öron" eller hjärna en njutning de/den sent ska glömma, det e kul med fester, det e roligt med ett sånt trevligt avbrott i den annars så trista hösten, det kommer va grymt drag (du vet det), om du inte sett A&B innan får du chansen nu, Irish kommer inte göra nån besviken, det finns möjlighet till en trevlig sweta-meetup innan bara 1000 meter från festlokalen, du får en exklusiv kram av mig...

så de räckte väl?

biljetter e det lugnis med så det e ingen ursäkt.
Kom nuuuu...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-05-2004 17:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Glorie
du får en exklusiv kram av mig...

that does it!

jag kommer!
kan nån fixa biljett? =)

Old Post Oct-05-2004 18:59  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ekstaza
tranceaddict in training

Registered: Jul 2004

Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.

Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.

Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!

Old Post Oct-06-2004 11:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Ekstaza Click here to Send Ekstaza a Private Message Add Ekstaza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004
Sneaker Pimp

Nu ser ni till att kommma annars ska jag personligen dra er till festen jag kan oxå tänka mig att hjälpa till med biljett utsick börjar nästa vecka med ett par st från sthml kom igen nu alla oohh det kommer bli en kanonkväll ska slå frivolt HAHA

Old Post Oct-06-2004 11:27  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Ekstaza
Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.

Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.

Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!

Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project'
http://www.discogs.com/artist/Magellan+Project
Enda jag vet...

Old Post Oct-06-2004 11:42  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Try
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Glorie
styra upp och styra upp jag ska inte styra så mkt. mer att om det finns intresse av det, så kan folk få kura här innan festen. mindre skala än inför TC2Y dock... men ja vet inte. vore ju ultimat med en sweta-meetup eller nåt.

japp, härmed anmäler jag intressse!

Old Post Oct-06-2004 18:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Try Click here to Send Try a Private Message Add Try to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by jofawe
that does it!
jag kommer!

quote:
Originally posted by Steve
Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project'

jasså de e samma killar som bakom Magellan, hade ja ingen aning om. nu vet ja.. coolt. De e verkligen grymma!

ang meetup... blir nog (OM det blir av) 19.30, eftersom jag jobbar till 18.30 men 2,5 timme räcker ju.

Hejhej Ekstaza!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-07-2004 18:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ?

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Oct-08-2004 10:34  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ekstaza
tranceaddict in training

Registered: Jul 2004

quote:
Citerar Treo
Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ?

Det finns inga dumma frågor, men:
quote:
Citerar Dj_Irish
Vi lyckas hålla en väldigt billig entré på detta evenemanget trots besöket men väljer ändå att släppa förköp för samma pris. Detta för att du ska slippa risken att bli utan plats och kunna använda dig av biljettkön.

Möjlighet till biljett i dörren är med andra ord befintlig. Blir till och med billigare än förköp eftersom våra goda vänner på Yngves väljer att lägga till och stoppa 10:- per biljett i egen ficka

Old Post Oct-08-2004 10:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Ekstaza Click here to Send Ekstaza a Private Message Add Ekstaza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by Ekstaza
Det finns inga dumma frågor, men:

Möjlighet till biljett i dörren är med andra ord befintlig. Blir till och med billigare än förköp eftersom våra goda vänner på Yngves väljer att lägga till och stoppa 10:- per biljett i egen ficka

Hehe, citatet är från Andreas H och inte mig

http://www.di.fm

Old Post Oct-08-2004 12:20 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InoX
tranceaddict

Registered: Apr 2003

Biljetterna e väll inte slut va?

Old Post Oct-08-2004 12:48  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #6 Markus Schulz - Global DJ Broadcast 11-03-05 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:04.

Forum Rules: