|
|
|
|
 |
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
|
|

| quote: | Originally posted by jofawe
ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma |
haha.... Patrik ffs. Du kan inte missa en sån här fest. Det räcker med att jag säger tre namn bara egentligen, så har du tre jäkligt starka argument att masa dig hit. Above & Beyond, Rotor-Andreas och vår egna Dj Irish! Hur kan du ens överväga att inte komma? Du har ju boende.. det e en billig fest, resan kommer vara värd det. Efteråt kommer du inte ångra dig, såtillvida du inte tappar bort både din mobiltelefon och digitalkamera och det var längesen du var på en fest med en så gjuten och klockren lina. (I mitt tycke sett, en av de bästa linorna för en svensk fest i år!) "Above & Beyond är ute på en exklusiv och unik releaseturnén av nya skivan Anjunabeats Volume 2. Turnén tar dom till bl.a. till Kina, Schweiz, Spanien, Tyskland och Holland innan det blir dags för Sverige och Linköping!" Bara det liksom...
vad mer? Träffa lite polare, dansa loss lite.. ge dina "öron" eller hjärna en njutning de/den sent ska glömma, det e kul med fester, det e roligt med ett sånt trevligt avbrott i den annars så trista hösten, det kommer va grymt drag (du vet det), om du inte sett A&B innan får du chansen nu, Irish kommer inte göra nån besviken, det finns möjlighet till en trevlig sweta-meetup innan bara 1000 meter från festlokalen, du får en exklusiv kram av mig...
så de räckte väl?
biljetter e det lugnis med så det e ingen ursäkt. 
Kom nuuuu...
Oct-05-2004 17:30
|
|
|
 |
 |
Ekstaza
tranceaddict in training
Registered: Jul 2004
|
|
|
Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.
Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.
Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!
|
|
Oct-06-2004 11:24
|
|
|
 |
 |
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004
|
|
|
Oct-06-2004 11:27
|
|
|
 |
 |
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
|
|
|
Oct-07-2004 18:06
|
|
|
 |
 |
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000
|
|
|
Oct-08-2004 12:20
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:04.
Forum Rules: