|
|
|
|
 |
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Jedi hoe houd zijt gij nu? 34? ik denk dat gij hier op het forum maar al te goe beseft da contacten leggen en blijven behouden toch wel iets belangrijks is. en wete zo zijn er nog zo'n dingen, kleine dingen
|
34!??? 32 is ook goe zenne .. kdacht dak er jonger uitzag
Contacten leggen, dankzij dergelijk fora gebeurt dat al eens sneller, kgeef toe zoiets doe ik heel moeilijk omdat nogal verlegen ben..
Contacten houden das nog moeilijker niet voor een paar maanden zenne .. maar als ik terugkijk op +/- 14 jaar uitgaan en muziek belevenis =
zie ik nu nog 0 personen van in begin (Periode 1990-1995), 2 klasgenoten waar ik mee uitging zie ik soms nog eens, ik was toen ook enorm bezig met het DJ'n (1995-1997) en dat nam veel tijd in en daardoor verwaterde sociale contacten (onbewust), destijds bestonden dergelijke fora niet zenne, en waart ge op gebied van levenswijze precies een uitzondering ondanks dat toen vele clubs vrijdags en zaterdags volliepen.
1997 ben ik serieus beginnen verkeren, maar juffrouw mocht niet echt uitgaan .. ze was 8 jaar jonger .. dus dat gaf thuis wat problemen en daardoor sloot ik mezelf wat op, ze was ook niet echt house-trance-techno minded (Clouseau-Take That.. stuff), dom want hierdoor verliest ge werkelijk elk uitgaans-contact en dat wreekt zich vroeg of laat wel eens.
In 2001 ben ik dan weer beginnen uitgaan en door het verleden is dat idd 90% alleen, niet dat ik dat wil, word je wel gewoon, maar kheb wel wat vrienden door het werk en uitgaansleven maar die doen hun ding met alle respect, maar er word gelukkig wel eens buiten de parties afgesproken.
2003, vorig jaar begonnen met Reviews te schrijven, hierdoor begin dit jaar (2004) aanbieding gekregen van Tropicana om voor hen te werken, .. maar werken in een club is plezant maar verwacht niet dat al je vrienden daar plots alle weken gaan komen omdat jij daar werkt, niet zo zit het niet in mekaar, in begin ken je er niemand en is dat als het minder goed gaat met de club zenuwslopend.. veel geld verdien jer echt niet mee hoor.
Na 6 maand leuke en minder leuke ervaringen terug gaan genieten van het leven, oude vrienden opgezocht en veeeeeeel nieuwe heel fijne mensen leren kennen = Beta's!!!!!
Soms moet ge de dingen idd af en toe eens relativeren en van een bepaalde groep of mensen niet teveel verwachten. Maar wie ge ook zijt, een Beta of niet... uiteindelijk hé wat ger van maakt hebt ge voor 50% zelf in de hand!
(amai .. nu zie ik hier weer hoelang men gezaag is )
|
|
Oct-04-2004 20:58
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Xilver
En over de zaterdag... awel, da was een bangelijk nachtje, heb me serieus goe geamuseerd, en op zo'n manier leerde iemand echt wel beter kennen. Goed gevoel aan overgehouden, en denk da op zo'n manier wel goei vriendschappen kunnen ontstaan. |
inderdeed het was wel een bangelijke avond. alle twee wat gaan zagen bij die een da play the game zong. hehehe
ik had er eerst wa schrik voor dat het wa geforceerd ging worden, maar op den duur vlotte het toch goed, zeker out playground conversations 
@ zehra, inderdeed ik vind het kei spijtig dat ik er donderdag nie bij kan zijn, ma ik heb bouwverlof ik kan ook zomaar niet men dagen kiezen. dus int vervolg liefst in het weekend, en dan wil ik gerust afkomen, ook al is het geen trancefeesje.
@ pumaz, I know I can count on you e jos.
@jedi. ik begrijp heel goed hoe dat gaat, en das frustrerend. ik ben soms kei blij als ik vrienden heb die al langer meegaan dan 4 jaar. das vreed uitzonderlijk bij mij. daarmee. contact moet ge een beetje blijven onderhouden.
@ pooley. hehehe hier komt het binnenkort ook in orde met het rijbewijs. dus de toekomst ziet er rooskleurig uit.
|
Oct-05-2004 20:46
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:42.
Forum Rules: