Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Amerikaanse vergeldingsacties
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

Ik ben ook tegen deze vergeldingsacties! Ik vind het een beetje simpel allemaal!Zo van: Ow, zij doen ons kwaad, dus gooien we hun hele land plat! Want omdat 1 Afghaan met 10000 aanhangers kwaad heeft gesticht, mogen alle Afghanen ook eronder leiden!
Maar er zijn eigenlijk ook niet zoveel andere mogelijkheden! Je kan moeilijk het erbij laten zitten, daarvoor was de aanslag veel te erg! Het is ook onmogelijk om 10 commandos, en special forces het land in te sturen want 30 navy seals kunnen nog niet eens op tegen een gestoorde extremistische kamikaze Afghaan die met 30 handgranaten om zijn lijf gebonden de hele boel opblaast! Die Commandos enzo die willen niet sterven, die gaan dus niet tot het uiterste! Zo'n extremist die interesseert het allemaal geen fuck! Die denkt dat wanneer hij een Amerikaan dood, dat hij meteen naar de hemel gaat......
Deze situatie is echt iets om over te discussieren, maar het gaat toch echt om iets heel, heel ernstigs!

Old Post Oct-10-2001 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
En nog iets Amerika is nu zo van ja steun je ons niet dat ben je nu onze vijand!

Ja, dat vind ik nou ook weer typische Amerikaanse dwingelarij (is dat een woord?) Waar halen ze de arrogantie vandaan om landen zo voor het blok te zetten? Een land dat het niet eens is met bombarderen zou DUS een vijand zijn? Raar idee van democratie hebben ze hoor....
Misschien dat ik mijn eigen raad op moet volgen: laat ik het niet te negatief bekijken en laat ik me er niet te veel over opwinden, misschien weten ze niet beter, misschien had Bush vroeger wel problemen, en komt het ooit allemaal wel weer eens goed met hem. Als ie 100 is ofzo

Old Post Oct-10-2001 15:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zarch
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Rudy
Ik Maar er zijn eigenlijk ook niet zoveel andere mogelijkheden! Je kan moeilijk het erbij laten zitten, daarvoor was de aanslag veel te erg! Het is ook onmogelijk om 10 commandos, en special forces het land in te sturen want 30 navy seals kunnen nog niet eens op tegen een gestoorde extremistische kamikaze Afghaan die met 30 handgranaten om zijn lijf gebonden de hele boel opblaast! Die Commandos enzo die willen niet sterven, die gaan dus niet tot het uiterste! Zo'n extremist die interesseert het allemaal geen fuck! Die denkt dat wanneer hij een Amerikaan dood, dat hij meteen naar de hemel gaat......:

Ja kijk dat is wel zo met die extreme aanhangers. Die boeit het echt niet als ze doodgaan of niet. Daar is moeilijk iets tegen te doen. Maarja ik denk dat wij westerese mensen daar toch net iets te weinig voor geloven ofzo? Ik weet het niet, ik zou geloof ik niet happy mezelf opblazen om 1 amerikaan te doden ofzo!
Maarja er is weinig tegen te doen eigenlijk.

Old Post Oct-10-2001 19:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for zarch Click here to Send zarch a Private Message Add zarch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
check deze site ff

http://reimari.saunalahti.fi/~jylppy69/diplomacy.swf

is wel leuk
voordat iedereen met kritiek komt... op dit stukkie gaat t alleen over de Taliban. Dus...

Old Post Oct-11-2001 14:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr Mystical
Senior tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Optimus Trance
check deze site ff

http://reimari.saunalahti.fi/~jylppy69/diplomacy.swf

is wel leuk
voordat iedereen met kritiek komt... op dit stukkie gaat t alleen over de Taliban. Dus...

Kewl filmpje Optimus

Old Post Oct-11-2001 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr Mystical Click here to Send Dr Mystical a Private Message Visit Dr Mystical's homepage! Add Dr Mystical to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Amerikaanse vergeldingsacties
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID.....Anyone Know? [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJewel - "Serve The Ego" (Hani Num Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:14.

Forum Rules: