Ik heb het juist gezien van dit lekker feestje en IK WIL HIER ZEKER OOK BIJ ZIJN!!!!!!! Maar ik zou niet weten hoe dankzij f*cking duracell I'm not happy
Oct-24-2004 07:44
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Sjah... batterijen kopen he...
Oct-24-2004 19:01
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
batterijen kopen ... I'm not crazy ... of mss een beke
Oct-24-2004 20:11
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Actie was btw tot de 21e geldig
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-24-2004 20:30
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands
Ok wie gaat er nou wel of echt alleen ik (van TA dan), want lijkt me niet dat ik een date heb met Armin
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
Oct-24-2004 22:17
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Weet nog niet, zit met werk en school de volgende dag om 9:00
Oct-24-2004 22:21
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands
quote:
Originally posted by Freezel
Weet nog niet, zit met werk en school de volgende dag om 9:00
En...ik ook, en 's avonds natuurlijk door naar Den Haag, maar moet kunnen, daarvoor ben je toch TA!?
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
Oct-24-2004 22:24
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Esrem
En...ik ook, en 's avonds natuurlijk door naar Den Haag, maar moet kunnen, daarvoor ben je toch TA!?
Hehe, die hard 's Avonds zeker naar Trance.nu, maar moet ook ff op de centjes letten. Volgende week vrijdag Armin in Engeland, dag later TIC en moet ook nog plaatjes blijven kopen
En het vervoer terug is erg minder midden in de nacht met bijvoorbeeld OV
Oct-24-2004 22:26
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands
Hoeft toch geen geld te kosten als je gewoon niet veel drinkt, maar dat schijnt voor de meeste mannen nogal een probleem te zijn...
En vervoer is prima, nachtbus 3 euro of 1,60 daar wordt je niet blut van, moet je natuurlijk wel gewoon in Amsterdam of omgeving wonen, maar dat lijkt me sowieso logisch...
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
Oct-24-2004 22:31
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Kan best een avondje doorkomen met weinig drinken, no problemo Als ik vanaf Amsterdam naar Nieuwegein moet reizen wordt het ietsie duurder denk ik
Oct-24-2004 22:34
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Esrem
Ok wie gaat er nou wel of echt alleen ik (van TA dan), want lijkt me niet dat ik een date heb met Armin
Ik ben erbij
Over dat OV ben ik het wel eens... Niet echt relaxed terug reizen van een feestje, zeker niet als het ver weg is... Dan maar met de auto Wat overigens nog een voordeel heeft, als je rijdt kan je niet hard gaan zuipen, waardoor je weer geld bespaart op drank