|
| quote: | Originally posted by New Wave
gut o gut....... Is er eens een vrouw met een mooi gezichtje en het moet meteen weer een thread worden. Zijn jullie allemaal gefrustreerd ofzo? Het gaat niet om het uiterlijk, het gaat om het innerlijke.
Als ze een arrogante bie-aatsj zou zijn okee.....dan zou je nog kunnen bedenken om een thread te openen. Kansloos dit....... |
Nee maar dat gare verhaal van je keer op keer dat je ex er met Lindo Duvall ofzo vandoor ging was zeker wel megaintressant.   
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
|