|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001
|
|
|
SORRY mensen dat ik er niet was, maar Bond draaide zo vet, ik dacht ga om iets voor half 1 nog wel ff, maar toen begon Jules gelijk al, en die lichten waren zo VET.
Dus mijn excuses, ben trouwens ook de 16de feb. weer van de partij 
Dit was gewoon echt een top feest, veel beter dan in Utrecht, qua lichten muziek, organistatie.
Vond trouwens Klubbheads verrassend goed draaien, lekker hard. En de Bom 2001 als afsluiter 
Vond alleen Cross niet echt geweldig, voor de rets allemaal toppie, niks op aan te merken 
Het vuurwerk bij Gielen toen ie samen met Svenson dat theme deed was ook machtig, weet iemand trouwens of daar de clip van gemaakt word?
Oja, dan nog een vraagje over een nummer:
Werd in ieder geval 2 keer gedraaid, in het begin bij Jules en eind van Cross.
Was een vrij rustig nummer, heeft een beetje wat weg van Marco V - Simulated(Gielen draaide hem gelukkig ) maar dan zitten er iets meer blijere toontjes en piepejes in, er werd ook heel mooi met die lichten gespeeld, iemand een ID, was echt een maestro plaat.
Vrij rustig dus.
Viel me trouwens ook op dat het niet echt "Trance" Energy was, er werd lekker stevig gebeukt, meer progressive en hardhouse, beviel me goed.
Nou ja slaap ze, en ik hoop dat iemand die plaat weet, en anders moet er via de livesets ook wel achter te komen zijn. Iemand enig ID wanneer die komen? 
Last edited by Dr. Kuipers on Oct-21-2001 at 09:57
|
|
Oct-21-2001 09:50
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:30.
Forum Rules: