|
|
|
|
 |
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002
|
|
|
Tering wat een vet feest!!!
Om 22.00 binnen en ik heb daarna niet meer stilgestaan. Joris Voorn draaide erg lekker, ook nog even Marcello gezien in de kleine zaal. Na 0.00 ging Estroe er best stevig tegenaan, daarna Joel Mull. Af en toe iets te monotoon maar volgens de techno kenners die ik sprak was dit van erg hoog niveau.
Daarna Joel Mull en Steve Rachmad back2back, was ook leuk. Ik had alleen het idee dat Mull wat meer naar het stevigere werk toe wilde, terwijl Rachmad er dan weer een proggy plaatje op gooide.
Daarna Rachmad in z'n eentje, lekkere platen maar iets te soft voor de tijd van de avond. Hij maakte trouwens ook ongelooflijk veel fouten (waarvan een paar echt te erg).
Ken Ishii had de boodschap gelukkig wel begrepen, en die sloot af zoals dat hoort. Laatste 3 kwartier nog even bij Kevin Sauderson geweest, top hoe die kerel draait! Hij ging nog tot kwart over 6 door, terwijl de grote zaal al iets voor 6 uur dicht ging. Het liep dus nog even goed vol in de kleine zaal.
Aankleding was goed, geluid super, goeie sfeer, veel mooie vrouwen, vet feest dus!!!
Oh ja, gelukkig nieuwjaar iedereen!
Jan-01-2005 15:53
|
|
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
Jan-01-2005 17:41
|
|
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Jan-01-2005 18:21
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:49.
Forum Rules: