Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Is dit het begin?
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Matthijs
En waar wil je dan gaan wonen, Afghanistan?? Dit soort dingen gebeuren helaas echt niet alleen in Nederland!

Idd. Elke stad in de wereld heeft z'n eigen problemen.
In buitenwijken van Londen of Parijs wil je echt niet komen, om nog niet eens te spreken van een New York of nog erger Moskou.
Wij hebben alleen het probleem dat Nederland eigenlijk één grote stad is.

En ergens op het platteland in een ander land leven is ook niet alles. Je moet toch een baan hebben en daarvoor moet je toch in de buurt van een stad leven. Of je moet echt duidelijk je manier van leven gaan aanpassen...

Old Post Nov-11-2004 09:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NoisyNeil
orangensfat

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by robin
ik kan begrijpen dat iemand hier weg wil, maar waar wil je dan in godsnaam heen? waar is het dan beter volgens jou?

Schotland
(daar maken ze zich druk om slechte whiskey :rolleyes

Nee, maar het is idd waar... oorlog, racisme (met geweld als gevolg). De wereld is beetje naar de klote aan het gaan, en dat alles door dingen die de mensheid zelf heeft gecreërd.. best naar eigenlijk! Ga maar na: religie, wapens, vrijheid van meningsuiting en geloofsovertuiging. We hebben het allen zelf 'ontworpen' en al die bovengenoemde onderwerpen worden verkeerd met elkaar in verband gebracht of gewoon totaal uit het verband gerukt. Mensen weten elkaar niet meer te respecteren, op een fatsoenlijke manier met elkaar te communiceren. Vaagheid heerst, met frustratie en als overtreffende trap woede/agressie/geweld als gevolg, ...

Way Out West - Surrender [Hope]
Marco V. - Environmental Solution [In Charge]
Rex Mundi feat. Susana - Nothing At All (Elevation Remix) [Coldharbour]
Mat Zo - Default [Anjunabeats]

Old Post Nov-11-2004 12:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for NoisyNeil Click here to Send NoisyNeil a Private Message Visit NoisyNeil's homepage! Add NoisyNeil to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Waar het beter is? OVERAL! Het duurt namelijk een flinke tijd voordat je daar alle ditjes en datjes weet en het duurt nog langer voordat je je daar aan gaat irriteren (aangezien je in het buitenland zit bagetalliseer je alles vrij makkelijk). Tegen die tijd dat je dat land spuugzat bent ga je weer terug naar Nederland en waardeer je alles gedurende een redelijk lange tijd weer . Daarna begin je weer opnieuw . Ik denk dat deze cyclus wel een jaar of 10-15 kan duren .

Hard = goed

Old Post Nov-11-2004 13:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

Wat ik pas ziekelijk vind is de daad van die Sergej Moleveld. Die LPF-bestuurder die zelf een dreigbrief stuiurde naar hemzelf en Mat Herben in naam van een Islamitische oreganisatie. Die gasten moeen ze pas hard aanpakken! Gelukkig heeft hij bekend en draait hij lekker de bak in!

Old Post Nov-11-2004 15:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by jp
Er hangt al een week een onvriendelijke stemming in de stad en dat ligt niet alleen aan de kou.

Grappig, omdat ik al een ruime maand zonder tv zit in huis (wordt gelukkig volgende week aangesloten) krijg ik weinig van het nieuws mee. Ik vind de sfeer dus niet veel anders dan normaal in Amsterdam.

En om op de topic titel te reageren. Tsja, het is allemaal best nieuw voor Nederland dit. Jarenlang gebeurde er niets of heel weinig en nu staan binnen een week scholen, kerken en moskeeën in lichterlaaie en ligt er een shitload aan explosieven in een woning in Den Haag.

Het is dus ook niet zo raar dat de hele wereld nieuwsgierig meekijkt hoe de situatie hier verloopt. Het is eigenlijk het eerste westerse land waar het enigszins uit de hand loopt. Na de aanslag in Spanje gebeurden dit soort dingen bij mijn weten niet.

Ik denk zelf dat het wel losloopt. Nederland is op zich ook wel bekend om z'n kortstondige heftige reacties en acties, maar het houdt nooit heel lang stand. Hopen dat dat ook dit keer zo zal zijn.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Nov-11-2004 17:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Wat ik vooral belachelijk vind is dat die gasten in den haag nu pas opgepakt zijn. Hadden ze dit niet al een jaar of 5 geleden moeten doen? Gewoon zero tolerance tegen dit soort gasten.

En sja, over die opmerking van kortstondige reacties; denk dat het uiteindelijk helemaal uit de hand gaat lopen. Zeker omdat de marokkaanse gemeenschap nog steeds elk jaar verdubbelt.

Old Post Nov-11-2004 18:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Donna
En nee,das geen doemdenken,tis een mogelijkheid waar rekening mee gehouden dient te worden als je een beetje realistisch in t leven staat

Flikker toch op, tuulk ist een mogelijkheid, maar het heeft niet direct iets te maken met realistisch in het leven staan imo. Ik vind dit meer het in een kwadER daglicht stellen van moslims.

Old Post Nov-11-2004 22:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic

Registered: Jul 2003

Dat Den Haag gebeuren is dus door 2 Nederlanders gedaan.

tja, nu wordt alles echt raar :S :S

-Moose

Old Post Nov-12-2004 11:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

ja idd, maar wel met een radicale islamitische inslag..

Old Post Nov-12-2004 11:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Is dit het begin?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacku HAVE to hear this one!! [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrancaccio & Aisher - "Darker" (Reset The Breaks Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:45.

Forum Rules: