|
| quote: | Originally posted by princess cc
אני בכלל שוקלת למצוא ליין אחר, נמאס מהקהל של נקסט
איזה גועל היה בזנגלביץ', חצי עולם תחתון,
קרוס מיי הארט לא היה שם אחד מתחת לגיל ארבעים
יאקקקקקקקקקק סיסי אוהבת צעירים
חוץ מזה שכל אחד נראה כאילו זו המסיבה הראשונה שלו אחרי שישב
איזה עשרים שנה בכלא...
היה מגעיל בקיצור... מקווה שלא יהיה ככה
בבייטס לפחות עד שנמצא ליין אחר... |
"סיסי אוהבת רק צעירים .." - זה נשמע כמו איזה משפט מסרטי אסקימו לימון
ושיר לסיום..:
עוד יבוא איזה רייב עלינו ועל כולם ... סאלם עלינו וגם רייב כמובן...
סאלם סאלם...

___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records
|