Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Meeting] Innercity 2004
Pages (21): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Je ne pense pas qu'ils feront chier sinon il ne l'annoncerait pas comme ça en page d'accueil de leur site ...

Run baby run !

Old Post Nov-21-2004 20:03 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

C'est clair, et de toute maniere, je crois que ce serait un vrai bordel si jamais le jour J, cela ne s'averait pas exact

Old Post Nov-21-2004 20:13  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Oui, c'est clair !! Je pense pas qu'il vont prendre le risque que tlm tape scandale ...

En plus c'est un peu la "honte" d'avouer que ça ne remporte pas le succès voulu, donc ils ne vont pas faire ça juste pour le plaisir ...

Run baby run !

Old Post Nov-21-2004 20:23 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
Mail d'id&t :

quote:
Dear #### (mon nom ),

You can bring someone with you to Innercity. You don't nead a second ticket. One ticket is valid for two persons.

Kind regards!

Bas Meijer

ID&T B.V.

par contre il m'ont pas répondu pour l'apn

Old Post Nov-22-2004 17:06  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by d&b
Mail d'id&t :

par contre il m'ont pas répondu pour l'apn

Tient file moi l'e mail, j'vais aussi leurs envoyer un pour le problème de l'APN.
Si ils recoivent plusieurs mails, peut etre qu'ils répondront ^^

Old Post Nov-22-2004 17:08  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by Mochu
Tient file moi l'e mail, j'vais aussi leurs envoyer un pour le problème de l'APN.
Si ils recoivent plusieurs mails, peut etre qu'ils répondront ^^

j'avais envoyé à [email protected][/email] et j'ai recu de [email][email protected]
voila tu sais tout

Old Post Nov-22-2004 17:17  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Ca s'approche ca s'approche.
J-5 .

Si jamais vous voulez qu'on se retrouve une fois à l'interieur au Mainstage, mon portable c'est: 06 64 28 94 49.

Voilou voilou

Old Post Dec-12-2004 16:40  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

ca veut dire quoi Sim non déclarée ?

parce que j'ai un peu ca sur mon portable (que je n'ai plus utilisé depuis 3 4 mois..)
donc pour contacter des gens ca va etre cho

Old Post Dec-12-2004 22:12  France
maxxyme
Mr. Discogs

ça pourrait vouloir dire que tu es dans la merde.
en gros ligne désactivée parce que tu ne t'en es pas servi depuis trop longtemps...

Old Post Dec-12-2004 23:31  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Pour être sûr de ne pas se louper on peut aussi se donner RDV qqpart à une certaine heure ...

Je suppose que certains connaissent l'innercity et qu'il y a bien des choses qui reviennent à chaque fois histoire d'avoir un point de repère ....

Run baby run !

Old Post Dec-13-2004 15:33 
plouf02
Opencloud!

heu, les portes d'entrées?
Sinon, ya pleins d'endroits ou on peut faire un meeting.
Juste en face de l'entree, il y a normalement le stand radio d'id&t par ex...

Old Post Dec-13-2004 15:36  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

pour ceux de l'avion on se retrouve je pense en salle d'embarquement?
donc en final y a qui en avion?:

-Tra
.
.
.

Old Post Dec-13-2004 15:37  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Meeting] Innercity 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHow Well do you know your Stuff? whats the name of this one????? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSilverblue - "Do You Know" (Syntone Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:18.

Forum Rules: