Originally posted by New Wave
Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden!
De kakkerlakken van de samenleving!!!
Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren
Maar ik heb net zo'n hekel als jij aan id-t, alleen IC geniet daarin al jaren een uitzonderingspositie
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Nov-19-2004 18:01
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
En Mysteryland...
Trouwens: hardcore terug anders zwaait er wat Duncan
Nov-19-2004 18:06
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by @win
Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren
Maar ik heb net zo'n hekel als jij aan id-t, alleen IC geniet daarin al jaren een uitzonderingspositie
Ah gelukkig maar
Ik vind innercity nou juist zo tegenvallen. Ik heb vanaf de eerste elke editie meegemaakt, alleen de laatste vond ik de moeite niet waard. Dat was de grootste telleurstelling.
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-19-2004 18:16
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by @win
Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren
Held!
___________________
Progressive
Hard = goed
Nov-19-2004 18:32
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Held!
Effe dimmen jij he. Of we gaan je foto's misbruiken
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-19-2004 18:59
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
quote:
Originally posted by @win
Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren
:
Nov-19-2004 19:20
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie! En dat nog voor de kerst ook, schandalig.
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-19-2004 19:51
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!
Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,
JIJ ZEURT!
En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus ...
___________________
Progressive
Hard = goed
Nov-19-2004 20:05
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Hebben ze wat van m'n gegraaf te zeggen, terwijl hier een partij off-topic wordt geluld waar je u tegen zegt
Nov-19-2004 20:14
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......
Eindelijk zien ze het licht....
ik bedoel maar...8 jaar geleden ging ik nog voor 25 piek naar een groot feest.... Nu is dat zo al 40 euro...dus 80 gulden...
___________________
Nov-19-2004 20:46
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!
Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,
JIJ ZEURT!
En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus ...
Ach, adventsweken, bestaan die nog ? pepernoten en kerstartikelen zijn al 2 maanden te koop in winkels dus het is min of meer al begonnen
En als cameraman verdien je geen tonnen hoor Ik zit ook behoorlijk krap
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-19-2004 21:35
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by New Wave
Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie! En dat nog voor de kerst ook, schandalig.
Bek hert!
@win, irriteren die New_Wave! Goedzo
___________________
"Life is all about choices & respect"